پدرو پاسکال از The Last Of Us به یاد می آورد که برادرزاده هایش چقدر هیجان زده بودند که او این کار را به دست آورد.

در حال پخش: The Last Of Us Episode 7 Breakdown: Ellie & Riley Flashback | DLC Left Behind

قبل از اینکه پدرو پاسکال بازیگر نقش جوئل در سریال The Last of Us شبکه HBO را امضا کند، برای مشاوره با خواهرش تماس گرفت. بدون اینکه او بداند، فرزندانش در ماشین بودند و ظاهراً نظر آنها به پاسکال کمک کرد که او باید این نقش را بازی کند.

The Last of Us دارای تعداد بیننده قابل توجهی برای HBO است، بنابراین جای تعجب نیست که این شبکه اعلام کرد که سریال برای فصل دوم تمدید شده است. فصل 1 رویدادهای اولین بازی Last of Us را پوشش می دهد، با شایعاتی مبنی بر اینکه فصل دوم داستان The Last of Us: Part II را دنبال می کند و شخصیت های جدیدی از جمله ابی را معرفی می کند.

در مورد سری بازی های The Last of Us، Naughty Dog در حال توسعه یک بازی چند نفره Last of Us است و انتظار می رود جزئیات بیشتری در سال جاری منتشر شود. فراتر از آن، Naughty Dog گفته است که ممکن است The Last of Us: Part III را نسازد، اما هنوز چیزی قطعی نشده است.

این تنها داستانی نیست که پاسکال درباره نقش خود در نقش جوئل گفته است. قبل از آن، او به یاد آورد که چگونه پس از اینکه مازین و دراکمن به او گفتند که این کار را دارد، او یک Ambien گرفت تا بخوابد. او روز بعد از خواب بیدار شد به این امید که کار را به دست آورده باشد و فراموش کرد – به دلیل مه – که قبلاً آن را داشته است.

بخوانید  اشاره به خشونت بازسازی Resident Evil 4 در توضیحات رده سنی بازی

“من حتی نمی دانستم که آنها در ماشین هستند. من می گفتم، “در مورد این اثر شگفت انگیز صحبت کردم، این کار بر اساس یک بازی ویدیویی است، و به نام The La …”

پاسکال در یک مصاحبه ویدیویی میزگرد با بلا رمزی، نویسندگان کریگ مازین و نیل دراکمن، و رئیس پلی استیشن پروداکشنز، اسد قزلباش، وقایع پیرامون بازیگری خود را به یاد آورد. او گفت که با خواهرش که بچه‌هایش را به مدرسه می‌برد تماس گرفت و با بلندگو بود که برادرزاده‌هایش برای ابراز هیجان از این موضوع زنگ زدند.

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.