اشاره به خشونت بازسازی Resident Evil 4 در توضیحات رده سنی بازی

در توضیحات ESRB آمده است: «برخی سلاح‌ها یا حملات منجر به بریدن یا تکه تکه شدن دشمنان می‌شود که همراه با پاشیدن خون فراوان است». علاوه بر این، حملات دشمن، مانند اره برقی یا چنگک، می تواند منجر به بریدن، شکستن یا پرتاب شدن سر شیر شود.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر به اشتراک بگذارید.

Resident Evil 4 Remake برای پلتفرم های رایانه شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S برای 24 مارس 2023 (4 آوریل 1402) برنامه ریزی شده است.

ESRB همچنین به وجود پرداخت‌های درون برنامه‌ای اشاره کرد که احتمالاً به نوعی محتوای قابل دانلود مانند Resident Evil 2 Remake مرتبط است. علاوه بر این، وجود گزینه خرید درون‌بازی می‌تواند به این معنا باشد که Capcom به بازیکنان اجازه می‌دهد فوراً به محتوای خاصی دسترسی داشته باشند. یا با پرداخت پول حالت می دهد.

گیم پلی بازی Resident Evil 4 Remake

در توضیحات رده‌بندی سنی Resident Evil 4 Remake، ESRB به خشونت و صحنه‌های مرگ دلخراش بازی اشاره کرد.

ESRB اخیراً رده‌بندی سنی Resident Evil 4 Remake را با نکات جالب در مورد پرداخت‌های درون بازی و صحنه‌های خشونت‌آمیز از جمله انیمیشن مرگ وحشتناک لئون منتشر کرده است. البته نسخه اصلی رزیدنت اویل 4 به جز نسخه ژاپنی که محدودیت های خاص خودش را داشت، یک بازی خشن بود و لئون را می توانست در موقعیت های مختلف به روش های وحشتناکی از جمله سوزاندن صورتش با اسید یا برش دادن آن کشته شود. بدن در دو قطعه

بخوانید  تاریخ انتشار TopSpin 2K25، امتیازات قابل پخش، دسترسی زودهنگام و نسخه‌های مختلف اعلام شد