نحوه یافتن حالت عفونت در Halo Infinite در فصل 4

فصل سوم بازی Halo Infinite در تاریخ 16 اسفند 1401 (7 مارس 2023) آغاز شد. با عنوان Echoes Within، این فصل شامل یک نقشه جدید Big Team Battle به نام Oasis، یک ابزار جدید به نام Shroud Screen و سلاح M392 Bandit بود. فصل سوم به صورت آپدیت رایگان برای بخش چندنفره در دسترس کاربران PC، Xbox One و Xbox Series X. Xbox Series S قرار گرفت.

استودیو 343 Industries اعلام کرد که حالت محبوب Infection Mode در فصل سوم برای Halo Infinite عرضه خواهد شد.

استودیو 343 صنایع تایید کرده است که یک حالت پیشرفت شغلی جدید در راه Halo Infinite است. با این حال، جزئیات بیشتری در حال حاضر در دسترس نیست. اگرچه فصل های قبلی Halo Infinite به دلیل تاخیر در محتوا چندین ماه تمدید شده است، اما به نظر می رسد سازندگان فصل بعدی بازی را به موقع شروع کنند.

اگرچه بازی Halo Infinite استودیوی 343 Industries در زمان عرضه فاقد برخی از حالت های خاطره انگیز سری Halo بود، اما اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی متوجه شدیم که یکی از حالت های درخواستی به زودی به بازی راه پیدا می کند.

343Industries اخیراً اعلام کرد که Infection Mode به Halo Infinite می آید. این حالت برای اولین بار در Halo 3 در دسترس بازیکنان قرار گرفت و به یکی از محبوب ترین حالت ها در صنعت آنلاین تبدیل شده است. حالت Infection یکی از حالت هایی بود که نسخه های بعدی Halo منتشر شد که با تغییراتی در بازی Halo 4 همراه شد، حالا طرفداران می توانند با شروع فصل چهارم Halo Infinite در 30 ژوئن از این حالت لذت ببرند.

بخوانید  مراجع سم لیک جدید آلن ویک 2 انتشار خبری
تحریریه مجله بازی یک گیمر