منتظر انتشار Visions of Mana روی Xbox Game Pass نباشید


مایکروسافت شایعات مبنی بر عرضه Visions of Mana در روز اول بر روی Xbox Game Pass را تکذیب کرده است.

پس از اینکه Square Enix's Visions of Mana در میان بازی های سرویس Xbox Game Pass در وب سایت Xbox نام برده شد، مایکروسافت رسما اعلام کرد که این اثر در Game Pass منتشر نخواهد شد. یکی از سخنگویان این شرکت به Eurogamer گفت که از مشخصات Visions of Mana برای انتشار در سرویس Xbox Game Pass آگاه است و تایید کرده است که این “فقط یک خطا” بوده است.

مایکروسافت در این باره گفت: «در حالی که ما دائماً در تلاش هستیم تا بازی‌های بیشتری را به Game Pass اضافه کنیم و راه‌های مختلفی برای در دسترس قرار دادن آثار ارزشمند داشته باشیم، هیچ برنامه‌ای برای انتشار Visions of Mana در Xbox Game Pass نداریم.»

بازی Visions of Mana که در مراسم Game Evaders 2023 ارائه شد و سپس در رویداد اخیر Developer_Direct نمایشی غیرمنتظره داشت. در این پخش، سازنده بازی توضیحاتی در مورد این مجموعه ارائه کرد و پیاده روی با موجودی بامزه به نام پیکول را به نمایش گذاشت. حضور غافلگیر کننده این اثر در رویداد ایکس باکس می تواند به معنای عرضه آن بر روی Xbox Game Pass باشد، اما در عین حال همانطور که مایکروسافت تاکید کرده است این اتفاق به این زودی ها رخ نخواهد داد.

بازی Visions of Mana در تابستان 2024 برروی Xbox Series X برای Xbox Series S، PlayStation 5 و PC منتشر خواهد شد. به عنوان یک Soul Gaurd به نام Val، بازیکنان باید دوست دوران کودکی خود را برای رسیدن به درخت مانا همراهی کنند. در این کار علاوه بر استفاده از آیتم ها برای حملات مختلف، نبرد هوایی نیز وجود خواهد داشت. طرفداران موسیقی در این مجموعه بازی نیز می توانند انتظار بیش از 100 آهنگ را داشته باشند.

بخوانید  رونمایی سونی از محتویات نسخه های گوناگون بازی God of War Ragnarok
تحریریه مجله بازی یک گیمر