مجموعه شایستگی Lego BrickHeadz Shadow And Knuckles اکنون در دسترس است


سگا در آخرین وضعیت بازی Sonic x Shadow Generations را معرفی کرد و یک نسخه بازسازی شده و توسعه یافته از نسل های اصلی Sonic را ارائه کرد. همزمان با اولین بازی، لگو مجموعه جدیدی از شخصیت های کلکسیونی BrickHeadz را منتشر کرده است. می پیوندد و سایه. بهتر از همه، لازم نیست منتظر بمانید تا این دوتایی شایان ستایش را به دست آورید، زیرا این مجموعه اکنون در دسترس است. با سونیک و دم BrickHeadz در حال حاضر موجود است، اکنون می توانید کل باند را در قفسه خود نمایش دهید.

هنگامی که ساخت Shadow و Knuckles را به پایان رساندید، به یاد داشته باشید که آنها را جمع آوری کنید سونیک و دم BrickHeadz برای تکمیل مجموعه خود. قیمت هر کدام فقط 10 دلار است، از کمتر از 150 قطعه تشکیل شده است و دارای همان سبک اصلی است. فیگورهای Sonic the Hedgehog Lego BrickHeadz در انحصار فروشگاه لگو هستند.

برای چیزی متفاوت، لگو نیز آن را ارائه می دهد مکانیسم نگهبان بند انگشتان– که شامل مینی فیگورهای قرمز و ناکلز، به علاوه یک گلایدر و مکانیک قابل ساخت است. مانند Knuckles & Shadow BrickHeadz، این نسخه جدید است – و مطمئناً محبوب خواهد بود، بنابراین تا می توانید آن را بگیرید.

بخوانید  حضور نینتندو، سگا و بندای نامکو در نمایشگاه PAX West 2022

به دنبال سایر مجموعه های لگو سونیک هستید؟ شما می توانید بسیاری از مجموعه های دیگر را در سایت کشف کنید وب سایت رسمی لگو. علاقه مند به خرید BrickHeadz بیشتر برای اتاق بازی یا دفتر خانه خود هستید؟ در اینجا نگاهی به برخی از موارد مورد علاقه ما فراتر از سونیک (از جمله مرد عنکبوتی، جنگ ستارگان، و مجموعه گسترده ای از شخصیت های دیزنی) داریم.

اگر شما ۷۵ دلار یا بیشتر را در فروشگاه محلی لگو خرج کنید اگر تا 14 فوریه سفارش دهید، ست هدیه ساختنی عشق را دریافت خواهید کرد، یک ست کوچک زیبا که می توانید به نیمه دیگر خود هدیه دهید.

بهترین LEGO BrickHeadz

تحریریه مجله بازی یک گیمر