ماه پخش فصل سوم Demon Slayer تایید شد

وقایع فصل سوم انیمه Demon Slayer بین فصل های 100 تا 127 مانگای Demon Slayer اتفاق می افتد و تانجیرو پس از یک نبرد دشوار به دهکده آهنگر می رود تا تیغه خود را بازیابی کند. مانگای Demon Slayer توسط Koyoharu Gotuge ساخته شد و اولین بار در سال 2016 پخش شد. این مانگا در سال 2020 به پایان رسید و تا کنون 150 میلیون نسخه از مانگای Devil Slayer فروخته شده است.

این ویژه شامل قسمت های 10 و 11 کمان داستانی Entertainment District و اولین قسمت از قوس داستانی Swordsmith Village خواهد بود. این برنامه ویژه در بیش از 80 کشور جهان با کیفیت 4K و صدای پیشرفته برای آماده سازی طرفداران برای فصل سوم انیمه Satanic منتشر خواهد شد. همچنین شاهد حضور تولیدکنندگان انیمیشن Demon Slayer در شهرهای توکیو، لس آنجلس، پاریس، برلین، مکزیکو سیتی، سئول و تایپه خواهیم بود.

بهمن 1400 بود استودیوی انیمه Yufotable رسما اعلام کرد که انیمیشن Demon Slayer برای فصل سوم در دست ساخت است. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیونماه پخش فصل جدید انیمه قاتل شیطان مشخص شد. Ufotable تایید کرد که پخش فصل سوم انیمه Demon Slayer در آوریل 2023 آغاز می شود، اما اکنون اطلاعات بیشتری در مورد زمان دقیق فصل سوم انیمه Kimetsu no Yaiba وجود ندارد.

فصل سوم انیمه Demon Slayer بر اساس داستان Swordsmith Village ساخته شده است. همچنین تایید شده است که قسمت اول Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Swordsmith Village Arc یک رویداد ویژه خواهد بود که تقریباً یک ساعت طول خواهد کشید. علاوه بر این، Crunchyroll برای فصل سوم انیمه Demon Slayer، Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba -To the Swordsmith Village را برای 3 فوریه 2023 (14 فوریه 1401) برنامه ریزی کرده است.

بخوانید  Zoomcast: گذشته، حال و آینده فیفا

Tanjirou و Inosuke ستون فقرات انیمه قطار Devil Slayer را بریدند

استودیوی Ufotable ماه انتشار فصل سوم انیمه Demon Slayer بر اساس قوس داستانی Swordsmith Village را تایید و اعلام کرد.