قیمت فروش و خرید انواع پلنیوم باکس با کیفیت همراه با گارانتی

همچنین تنوع جنس، ابعاد دهانه دریچه هوا، اندازه و جنس تولید شده موجب شده تا معماران داخلی از این قطعه در مناطق و ساختمان‌های مختلف بهره ببرند. از مهم‌ترین خصوصیات کانال باکس می‌توان به تاثیرگذاری در زیبایی فضای داخلی و جلوگیری از پخش صدا از طریق سیستم هوارسانی اشاره داشت. شاید بسیاری از افراد با کارایی پلنیوم باکس‌ها آشنایی نداشته باشند، در واقع باید بگوییم که این وسیله همانند یک باکس اختلاط هوا کار خود را انجام دهد که توسط آن پخش هوا به ‌صورت لایه‌ای و آرام‌ آرام انجام می‌گیرد. پلنیوم در واقع از ورقه‌های گالوانیزه‌ای و استیل که دارای ضخامت طول و عرض متفاوتی پلنیوم باکس هستند، تولید می‌شوند. کاربران می توانند با توجه به ابعاد و اندازه‌های که در دسترس دارید، همچنین شرایط سقف کاذب، طول و عرض دریچه‌های خطی و … پلنویم باکس خود را سفارش دهند. ابعاد دهانه پلنیوم باکس ها با توجه به ابعاد پشت دریچه اسلوت انتخاب می شوند .

طول آن مشابه با طول دريچه اسلوت است اما ارتفاع و عرض آن با توجه به ورودي و عرض دريچه اسلوت مي تواند متفاوت باشد. نمونه کار بازسازی مهندسی ساز نمونه کار بازسازی و ساخت مهندسی ساز با توجه به درخواست… به طور معمول به ازاي هر 80 سانتي متر است يک ورودي هوا در نظر گرفته مي شود اما اين فواصل نبايد از 120 سانتي متر تجاوز کند. نمونه کار نما نمای خشک چیست؟ در سیستم نمای خشک برای اتصال المان ها به یکدیگر از ملات… محتوای این پاپ آپ از تنظیمات پوسته دیناکالا و همچنین به طور جداگانه برای هر محصول قابل تنظیم می باشد. همچنیـن شـایان ذکـر اسـت محصـولات تهویـه مطبـوع و دمپـر هـای صنعتـی بـا برنـد پخش نیرو سپهر مهار بـه ثبـت رسـیده اسـت.

  • به‌همین ترتیب اگر دو تیغه در میان دریچه اسلوت تعبیه گردد، دریچه سه اسلوت حاصل می‌شود.
  • تعداد و سایز طوقه ورودی هوا نیز متناسب با حجم ورودی هوا از پلنیوم و طراحی هوادهی دریچه های خطی تولید می شود.
  • در ادامه قصد داریم توضیحاتی درباره این وسیله و کاربردهای آن را بیان کنیم، امیدواریم که از مطالعه مطالب اطلاعات کافی را کسب کنید.
  • درواقع هنگام نصب کانال باکس با سه روش رو به رو هستید که شامل نصب روی دیوار، کنف و سقف کاذب می‌باشد.
  • این مجموعه سابقه‌ای درخشان و طولانی در زمینه عرضه انواع سیستم‌ها و دریچه‌ های تهویه مطبوع فعالیت دارد.
بخوانید  آموزش نحوه تغییر گیمر تگ حساب Xbox

پلنیوم باکس با یک طوقه یا چندین طوقه که ابعاد آن می تواند متفاوت باشد، به دریچه متصل می گردد و همراه با کانال فلکسیبل مقدار عبور هوا به سمت پلنیوم پشت دریچه تنظیم می گردد. جنس پلنیوم پشت دریچه معمولاً از ورق گالوانیزه با ضخامت بین ۵۰ تا ۸۰ تولید می گردد. کاربرد اصلی پلنیوم باکس پخش هوا و تعدیل فشار خروجی هوا از تمام نقاط دریچه های خطی و اسلوت است. پلنیوم باکس فن کویل یکی از انواع باکس پلنیوم می باشد که با استفاده از سیستم‌ها چیلر و فن کویل، جریان هوای خنک و گرم زمانی ‌که وارد لوله‌های خرطومی شود. این نوع از طراحی پلنیوم باکس باعث می‌شود که بتوان آن را برای هر محیطی استفاده کرد. از طرفی این نوع از پلونیم‌ها را به‌ راحتی می‌توان به عایق‌های صوتی و حرارتی مجهز کرد، در واقع این مدل از باکس‌ها برای انتقال هوا مورد استفاده قرار می‌گیرند.

جهت هوارسانی در سقف فضاهایی مانند لابی های ساختمانهای مسکونی، سالن های ساختمان های اداری، تجاری و هتلها از دریچه های اسلوت استفاده می گردد. از آنجائیکه خط اصلی کانال هوا از درون سقف کاذب عبور می کند، به منظور رساندن هوای کانال اصلی به دریچه ها از قطعه ای به نام پلنیوم باکس استفاده می گردد. این محصول دارای قابلیت ساخت با ورق آلومینیومی یا گالوانیزه را بنا به سفارش دارا می باشد. برای نصب بی عیب و نقص دریچه های خطی با طول زیاد بر روی پلنیوم باکس ها، به طور معمول از بست های خرچنگی استفاده می گردد. از جعبه‌های پلنیوم به‌منظور تجمع مناسب هوا در پشت این دریچه استفاده می‌شود و بدین ترتیب توزیع هوا در طول دریچه‌ها به‌صورت پیوسته و یکنواخت انجام می‌گیرد.

بخوانید  آموزش قدم به قدم ثبت نام در بازی پابجی موبایل- ایران موجو | 1gamer

ساخت ویلا

پلنیوم باکس جهت انتقال هوا به دریچه هایی با طول بلند کاربرد داشته و نوعی باکس ترکیب هوا بوده و با توجه به نوع طراحی ، هوا به آرامی و تدریجی در فضا منتشر می شود. از جنس ورق گالوانیزه به ضخامت 0.5 میل به بالا می باشد و با توجه به سقف کاذب وشرایط و عملکردی که دارد در طول و عرض های مختلفی تولید می گردد. همچنین برای نصب دریچه بر روی پلنیوم باکس، از تعدادی بست خرچنگی استفاده میشود و دیگر نیازی به سوراخ کردن قاب نبوده و تاثیر منفی در نمای کار ندارد. فن کویل با استفاده از آب سرد و گرم وظیفه مدیریت دمای محیط داخلی ساختمان را بر عهده دارد. هوای ارسالی از موتور فن کویل به سمت دریچه هوا در پلنیوم باکس تخلیه شده و با هوای بازگشتی از فضای داخلی ترکیب و مجددا به محیط داخلی و فن کویل بر خواهد گشت.

قیمت فروش و خرید انواع پلنیوم باکس با کیفیت همراه با گارانتی

استفاده از پلنیوم باکس به منظور ایجاد اختلاط کافی هوا و توزیع یکسان هوا در طول، امری لازم و ضروری است. همان طور که مطالعه کردید این محصول وسیله ای پرکاربرد برای استفاده در ساختمان ها می باشد که در طول و اندازه های متفاوت به صورت ساده از جنس گالوانیزه و هم به صورت پیش عایق تولید می شود. با توجه به میزان طول پلنیوم باکس، امکان تعبیه ی یک تا چند ورودی هوا در بدنه ی آن وجود دارد.

هم در زمینه‌ی تولید انواع پلنیوم باکس و هم انواع باکس‌ها و تبدیل‌های دیگر، در حال فعالیت و ارایه خدمات می‌باشد. ساخت و اجرای دودکش ​صنعتی از نظر سیستمی و اصول مهندسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. با فشار و درجه حرارت مشعل دیگ های موتورخانه دودکش نیز با مشخصات فنی مورد نیاز ساخته و اجرا ​می شود. جهت هوا رسانی در سقف فضاهایی مثل لابی های و غیره از پلنیوم باکس استفاده می شود. بهتر است که در طراحی و ساخت استاندارد های لازم رعایت شود تا قابل استفاده باشد، از استانداردهای مهم آن میتوان به ضخامت مناسب و همین طور عایق حرارتی و صوتی بودن آن اشاره کرد. پلنیوم باکس به دلیل قابلیت زیادی که دارد، استفاده از آن درساختمان های اداری، ساختمان های مسکونی، پاساژها و هتل ها رواج زیادی دارد.

بخوانید  بازی پابجی موبایل PUBG MOBILE در ایران حذف و فیلتر شد پلی مگ | 1gamer

نمونه کار نما

معماران ساختمانی جهت استفاده از این شیوه نوین سیستم هوارسانی به شرکت‌های تولیدکننده سفارش سایز مدنظر خود را ارائه کرده تا محصولی با ویژگی‌های جنس بدنه و ظاهری خاص تولید شود. چیلر و فن کویل به‌ عنوان دستگاه‌های تهویه هوای سرد و گرم معرفی می‌شوند که از آن‌ها برای ساختمان‌های بزرگ استفاده می‌شود. تحت این شرایط برای این‌ که از نصب دریچه کولر، بخاری یا هر سیستم حرارتی و سرمایشی دیگری جلوگیری شود برای هر اتاقی از چیلر و دریچه فنکویل استفاده می‌کنند. با استفاده از این سیستم‌ها جریان هوای خنک و گرم زمانی ‌که وارد لوله‌های خرطومی شود.

نمونه کار نما نمای خشک چیست؟