قبل از اقتباس از نتفلیکس، کل مجموعه «مشکلات سه بدن» را با قیمت ارزان دریافت کنید

یکی از سریال های آینده نتفلیکس، 3 Body Problem، اقتباسی از سه گانه خاطره گذشته زمین از رمان های علمی تخیلی است که توسط سیکسین لیو نوشته شده و کن لیو و جوئل مارتینسن آن را به انگلیسی ترجمه کرده اند. یادآوری گذشته زمین، بشریت را در چندین دوره زمانی پس از تماس آن با یک تمدن بیگانه متخاصم دنبال می کند که قرار است چند صد سال دیگر به زمین حمله کند. این سریال یکی از بهترین داستان‌های علمی تخیلی مدرن به حساب می‌آید که برنده جوایز متعددی از جمله جایزه هوگو به دلیل کاوش در فیزیک نظری و سایر مفاهیم علمی به روشی قابل دسترس و سرگرم‌کننده است.

نتفلیکس 3 Body Problem توسط دیوید بنیوف و دن وایس، مجریان سریال Game of Thrones تولید می شود و پخش آن از 21 مارس آغاز می شود، اما اگر نمی خواهید برای تجربه حماسه علمی-تخیلی آنقدر منتظر بمانید، می توانید به دنبال رمان ها باشید. این مجموعه جعبه شومیز یادگاری از گذشته زمین که در آمازون تنها با قیمت 33 دلار (معمولاً 57 دلار) به فروش می رسد. این مجموعه شامل هر سه کتاب سری اصلی است: مشکل سه بدن، جنگل تاریک و پایان مرگ.

شرحی ارائه نشده است

از طرف دیگر، می توانید سه کتاب اول این مجموعه را به صورت جداگانه تهیه کنید. اگرچه مجموعه جعبه به طور کلی ارزان تر است، کتاب های جداگانه نیز در آمازون تخفیف دارند و هر سه در جلد شومیز یا جلد سخت موجود هستند.

همچنین دو کتاب همراه اضافی در این مجموعه وجود دارد که در مجموعه جعبه گنجانده نشده است. چهارمین کتاب از این مجموعه، رستگاری زمان، مدت ها پس از وقایع سه رمان اول اتفاق می افتد و اولین کتاب از این مجموعه است که توسط نویسنده دیگری، بائوشو، با نظارت و حمایت لیو نوشته شده است. نسخه شومیز کمی به 17 دلار کاهش یافته است (18 دلار). رمان توپ رعد و برق سیکسین لیو نیز وجود دارد که قبل از وقایع کتاب‌های «رستگاری زمان» اتفاق می‌افتد و داستانی مستقل درباره پدیده‌های آب و هوایی مرموز و ابرسلاح‌های مخفی را دنبال می‌کند. می توانید آن را با 12 دلار در آمازون (20 دلار) دریافت کنید.

بخوانید  به روز رسانی جدید PS5 پشتیبانی از DualSense Edge را اضافه می کند

اگر این برای شما کافی نیست، بسیاری از کتاب های دیگر لیو نیز در آمازون به فروش می رسند، از جمله رمان عصر ابرنواختر و مجموعه داستان کوتاه سرزمین سرگردان. همچنین می توانید جلد اول رمان گرافیکی آینده لیو، مراقبت از خدا، و مجموعه داستان کوتاه آینده A View From The Stars را پیش خرید کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر