لگو همکاری با D&D را مسخره می کند

پس از سال‌ها ایجاد ساخت‌ها و مینی فیگ‌های مجاور Dungeons and Dragons (D&D)، به نظر می‌رسد که لگو اکنون با D&D برای ایجاد مجموعه‌های رسمی همکاری خواهد کرد.

خبر از حساب رسمی Lego X/Twitter، جایی که او ویدیویی از یک مکعب ژلاتینی، یک هیولای نمادین D&D، در حال مصرف لگوهای مختلف را منتشر کرد. در این پیام آمده است:

“زمان مهمانی است. ما نمی توانیم صبر کنیم! آیا برای ساختن ماجراهای عالی آماده هستید؟ #LEGODnD”

اگرچه این ویدیو چیز زیادی از آنچه مصرف کنندگان می توانند انتظار داشته باشند را نشان نمی دهد، اما می توان حدس زد که شراکت آینده دارای هیولاهای D&D باشد. هنوز هیچ تاریخی در مورد زمان عرضه این همکاری اعلام نشده است.

در حالی که این ممکن است اولین همکاری رسمی D&D باشد، لگو چندین مجموعه اصلی متناسب با ژانر فانتزی خلق کرده است. برخی از اینها شامل مجموعه Lego Minifigures Series 13 است که شامل یک اجنه است که مستقیماً از دروازه بالدور 3 به نظر می رسد و همچنین یک پادشاه عمومی. علاوه بر این مجموعه، ساخت قلعه شوالیه های شیر نیز وجود داشت. همانطور که از نامش پیداست، این یک قلعه غول پیکر با مینی فیگورهای مختلف است، از جمله یک جادوگر و یک نوازنده دیگر که به راحتی می تواند به عنوان یک بارد ظاهر شود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد D&D، داستان ما را بررسی کنید که در آن توضیح می دهد چگونه، در میان شایعات، مالکیت معنوی برای فروش نیست.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  حضور دردویل و کینگپین در سریال Echo مارول