انیمه Spy x Family Code: White فروش بسیار خوبی داشت

به تازگی، آمار پذیرش انیمه Spy x Family Code: White در باکس آفیس ژاپن منتشر شد که حکایت از موفقیت این انیمه دارد.

پس از پایان فصل دوم انیمه Spy x Family، انیمه Spy x Family Code: White وارد اکران سینماهای ژاپن شد و اکنون طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونآماری از استقبال گسترده از انیمه Spy Family X منتشر شده است.صفحه رسمی این انیمه در شبکه اجتماعی از 4 گذشت و 44 میلیون نفر آن را تماشا کردند.

Spy x Family: Code White از جمله نمایش‌هایی در هنگ کنگ و ویتنام تا به امروز بیش از 40.6 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروش داشته است. همچنین انیمه Spy x Family Code: White در ماه های آوریل و مه در گیشه های آمریکای شمالی، اروپا و دیگر کشورهای جهان روی پرده های سینما اکران خواهد شد. Wait Studio و CloverWorks در حال تولید Spy x Family: Code White هستند که خالق آن Tatsuya Endo به عنوان مدیر اجرایی فعالیت می کند.

لوید فورجر در انیمه Spy x Family Code: White

تاکاشی کاتاگیری کارگردانی و ایچیرو اوکوچی سناریوی انیمیشن Spy x Family Code: White را نوشت. Takuya Eguchi، Atsumi Tanzekai، Saori Hayami، Tomoya Nakamura، Kento Kaku، Banjo Ginga، Shunsuke Takeuchi و Kenichiro Matsuda برای صداپیشگی شخصیت‌های خود در انیمه Spy x Family بازمی‌گردند. انتظار می رود در آینده ای نزدیک ساخت فصل سوم انیمه خانواده Spy X تایید و اعلام شود.

تاکنون 10 قسمت از مجموعه مانگای Spy x Family نوشته و منتشر شده است. اتفاقات انیمه جاسوس همسر خانواده به نام یور فورگر یک قاتل حرفه ای است و دختر خانواده به نام آنیا فورگر دارای قدرت تله پاتی است.

بخوانید  Meilleur Honkai : construction, compétences et compositions d'équipe de Star Rail Hanya

تحریریه مجله بازی یک گیمر