فلنج شکسته وینی پو در تریلر فیلم ترسناک وینی پو: خون و عسل

کریگ دیوید داوت مثل وینی پو، کریس کوردل به عنوان یک خوک، امبر داگ ترون مثل آلیس، ماریا تیلور مثل مریم دنیل رونالد مثل زوئی، ناتاشا توسینی مثل لورا، می کلی مثل تینا مسابقه پائولا مثل مری رابین، ناتاشا رز مولینز همانطور که جس و نیکولای لئون در نقش کریستوفر رابین از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Winnie the Pooh: Blood and Honey بازی می کنند. Rhys Frick-Waterfield نه تنها کارگردانی فیلم ترسناک را برای Jagged Edge Productions بر عهده داشت، بلکه فیلمنامه آن را نیز نوشت.

در این نسخه از داستان کلاسیک وینی پو، کریستوفر رابین دوستان خود را برای حضور در کالج پشت سر می گذارد و هیولاهای درون وینی پو و پیگلت را رها می کند. در خلاصه این فیلم ترسناک می خوانیم: «روزهای شاد و هیجان انگیز به پایان رسید. زیرا کریستوفر رابین شخصیت های وینی پو و پیگلت را تنها گذاشت. با گذشت زمان، احساس خشم و رها شدن، طبیعت حیوانی آنها را بیدار می کند. پو و پیگلت به دنبال یافتن منبع غذایی جدیدی هستند و مدت زیادی از شروع ماجراهای وحشیانه و افسارگسیخته آنها نمی گذرد.

دانلود فیلم آپارات

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که رسانه Dread Central از تریلر جدیدی از فیلم ترسناک Winnie the Pooh: Blood and Honey به نویسندگی و کارگردانی رونمایی کرده است. ریس فریک-واترفیلد به اشتراک گذاشته شده این یک بازگویی تاریک از کتاب های وینی دو پو است آلن الکساندر میلن و آه تو. اچ شپرد این فیلم در تاریخ 15 فوریه در سینماهای سراسر ایالات متحده برای یک رویداد یک روزه به میزبانی Phantom Events اکران خواهد شد.

بخوانید  اعلام تاریخ آغاز بتای خصوصی نسخه کامپیوتر Warhammer 40,000: Darktide

تریلر و پوستر جدیدی از فیلم ترسناک Winnie the Pooh: Blood and Honey به نویسندگی و کارگردانی Rhys Frick-Waterfield به اشتراک گذاشته شد.