اعلام تاریخ آغاز بتای خصوصی نسخه کامپیوتر Warhammer 40,000: Darktide

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Fatshark از زمان آغاز بتای خصوصی بازی کو-آپ Warhammer 40,000: Darktide پرده برداشته است. این نسخه‌ی بتا در بازه‌ی زمانی ۱۴ تا ۱۶ اکتبر (۲۲ تا ۲۴ مهر) در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد و تنها کاربران کامپیوتر قادر به تجربه‌ی آن خواهند بود.

استودیو Fatshark از تاریخ آغاز بتای خصوصی بازی کو-آپ Warhammer 40,000: Darktide رونمایی کرد.

بازی Warhammer 40,000: Darktide اثری در سبک کو-آپ ۴ نفره مولتی‌پلیر است که در جهان وارهمر ۴۰.۰۰۰ جریان دارد. وقایع این بازی اکشن اول-شخص در سیاره‌ی Atoma Prime رخ می‌دهد؛ جایی‌که فرقه‌ی مرتد Admonition کنترل آن را به‌دست گرفته است. گروه The Inquisition برای مبارزه با هرج‌ومرج وارد این سیاره می‌شوند و وظیفه‌ی سفر مخاطره‌آمیز به مرکز Tertium و مبارزه برای بقا را به بازیکن‌ها محول می‌کنند.

بازیکن‌هایی که مشتاق به تجربه‌ی زودهنگام Warhammer 40,000: Darktide هستند، باید برای دسترسی به نسخه‌ی بتای خصوصی در وب‌سایت رسمی بازی ثبت نام کنند. متأسفانه درحال‌حاضر استودیو فت‌شارک اعلام نکرده است که طرفدارها باید انتظار چه محتویاتی را در نسخه‌ی بتای آتی بازی دارک‌تاید داشته باشند.

بازی Warhammer 40,000: Darktide در ابتدا برای عرضه در تاریخ ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور) برای کامپیوتر برنامه‌ریزی شده بود، اما انتشار آن تا تاریخ ۳۰ نوامبر (۹ آذر) به تعویق افتاد. هنوز زمان انتشار نسخه‌ی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس بازی مشخص نیست، اما با فاصله‌ی کوتاهی از نسخه‌ی PC روانه بازار می‌شود.



منبع