فروش Horizon Forbidden West به بیش از 4.8 میلیون نسخه رسید

همچنین سازندگان این اثر اعلام کردند که این مجموعه به لطف خدمات سونی توسط میلیون ها نفر دیده شده است. اما باید گفت که استودیو مورد بحث آمار دقیقی از دو بازی Horizon Zero Dawn و Horizon Call of the Mountain ارائه نکرده است. طی چند روز گذشته، گوریلا تایید کرد که ساخت دنباله Horizon Forbidden West را آغاز کرده است و به موازات آن، گوریلا گیمز در حال کار بر روی یک دنباله چند نفره مستقل برای این مجموعه است.

ساعاتی پیش Guerrilla در سایت پلی استیشن بلاگ اعلام کرد که فروش Horizon Forbidden West به بیش از 4.8 میلیون نسخه رسیده است. همچنین باید گفت که مجموع فروش این مجموعه بازی بالغ بر 32.7 میلیون نسخه از بازی بوده و موفقیت چشمگیری را برای سازندگان آن به ارمغان آورده است.

استودیو بازی سازی چریک ها در ماه های اخیر روزهای شلوغی را سپری کرده اند. این شرکت بسته الحاقی Burning Shores را برای بازی Horizon Forbidden West توسعه و منتشر کرد و بازی را ساخت. Horizon Call of the Mountain برای هدست واقعیت مجازی PlayStation VR2 طرفداران این سری را حتی بیشتر در دنیای ساخته شده خود غرق می کند.

نظرت چیه عزیزم؟ شما کدام نسخه از این سریال را تجربه کرده اید؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

گوریلا گیمز به تازگی آخرین آمار فروش بازی Horizon Forbidden West را اعلام کرده است.

همچنین شایعات زیادی در مورد ساخت نسخه ریمستر شده Horizon Zero Dawn برای کنسول پلی استیشن 5 به گوش می رسد و در نهایت باید گفت که سری Horizon نیز مراحل تولید خود را توسط نتفلیکس طی می کند.

بخوانید  مریل استریپ در فصل 4 سریال Only Murders in the Building بازمی گردد

بازی Horizon Forbidden West

بی شک همین امر باعث افزایش ارقام فروش این مجموعه شده است. حال در جدیدترین اخبار دنیای بازی، گوریلا گیمز به تازگی آمار فروش جدید این سری از بازی ها را در اختیار علاقه مندان قرار داده است.