مریل استریپ در فصل 4 سریال Only Murders in the Building بازمی گردد

ددلاین گزارش داد که مریل استریپ برای بازی در نقش لورتا دورکین در فصل چهارم سریال Only Murders in the Building بازخواهد گشت.

از جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون با خبر شدیم مریل استریپ لورتا دورکین در فصل 4 سریال Hulu's Only Murders in the Building بازمی گردد. شخصیت لورتا دورکین در فصل 3 یک بازیگر مشتاق بود که در اجرای اخیر موزیکال الیور پاتنام (با بازی… مارتین شورت) نقش داشت. این شخصیت بعداً عاشق اولیور پاتنم و مظنون تحقیقات قتل در فصل سوم این سریال می شود.

استیو مارتین چارلز هیدن ساویج، مارتین شورت در نقش اولیور پاتنم، سلنا گومز نقش میبل مورا. ناتان لین نوبت تدی است امی رایان نقش جین آرون دومینگز آنها در سریال Murders Only Inside the Building نقش اسکار تورس را بازی می کنند. Hulu در روز پایانی فصل سوم سریال Only Murders In the Building را برای یک فصل دیگر تمدید کرد. این سریال کمدی محبوب نامزد یازده جایزه از جمله “بهترین سریال کمدی” در جوایز امی 2023 شده است.

فیلم Only Murders in the Building حول ماجراهای سه غریبه مجذوب جنایات واقعی می چرخد ​​که ناگهان خود را درگیر یک پرونده مرموز می بینند و باید برای حل آن اقدام کنند. استیو مارتین جان هافمنمارتین شورت، سلنا گومز، جیمی بابیت، دن فوگلمن و جس روزنتال آنها به عنوان تهیه کنندگان اجرایی پروژه خدمت می کنند. استیو مارتین یکی از خالقان و نویسندگان سریال به همراه جان هافمن در راس این نمایش کمدی قرار دارند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  پوسترهای جدید فیلم Godzilla x Kong نشان می دهد که گودزیلا و کنگ با هم همکاری می کنند