عرضه احتمالی بازی Assassin’s Creed Mirage در نیمه دوم سال 2023


طبق آخرین گزارش ها، تاریخ انتشار Assassin’s Creed Mirage در برنامه های داخلی یوبی سافت به نیمه دوم سال 2023 منتقل شده است.

یوبی سافت در اوایل سال جاری بازی Assassin’s Creed Mirage را رسما معرفی کرد. با این حال، شرکت فرانسوی هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ انتشار این بازی مخفی کاری مورد انتظار ارائه نکرده است. یوبی‌سافت رسماً اعلام کرده است که قصد دارد Mirage را در سال 2023 عرضه کند. علاوه بر این، برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که یوبی‌سافت ابتدا قصد داشت این بازی را در فوریه سال بعد عرضه کند و سپس بی‌سر و صدا آن را به تعویق انداخت. حال گزارشی جدید بار دیگر به تاخیر این بازی پشت درهای بسته اشاره می کند.

اخیرا تام هندرسون او در گزارش جدید خود مدعی شد که تاریخ انتشار بازی Assassin’s Creed Mirage اخیراً توسط یوبی سافت به تعویق افتاده است و اکنون یوبی سافت تاریخ انتشار آگوست 2023 را هدف قرار داده است. این تاخیر تقریباً سه سال فاصله بین انتشار Mirage و آخرین نسخه ایجاد می کند. در سری، Assassin’s Creed Valhalla.

Basim در بازی Assassin's Creed Mirage ماموریت بغداد

یوبی سافت اخیرا آخرین به روز رسانی محتوای Assassin’s Creed Valhalla را منتشر کرده است که شامل یک ماموریت جانبی جدید مرتبط با نسخه Mirage است. در همین حال، گزارش ها نشان می دهد که پروژه Codename RED سری Assassin’s Creed نیز با مشکلات توسعه مواجه است. اگرچه ظاهرا کدنام HEXE وضعیت خوبی دارد، اما همچنان به تولید کامل نزدیک می شود.

بازی Assassin’s Creed Mirage بر روی پلتفرم رایانه شخصی و کنسول های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس منتشر می شود | Xbox Series S در حال توسعه است. این محصول پس از عرضه با قیمت 49.99 دلار به فروش می رسد.

بخوانید  Fallout 4 Crucible: چگونه می توان سوزاننده سنگین را بدست آورد

نظر شما درباره آخرین اخبار بازی چیست؟ آن را با تیم یک گیمر به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر