خرید 80 سی پی کالاف دیوتی ویکتور شاپ بهترین سایت خرید جم و محصولات موبایل | 1gamer

مجله خبری یک گیمر آفر و بتل پس کالاف موبایل در هر ریجن متفاوت است، بنابراین قبل از ثبت سفارش حتما به موجود بودن آفر و بتل پس داخل اکانت بازی خود و مبلغ دلاری آن دقت کنید تا در انجام سفارش با مشکل مواجه نشوید. برای شرکت کنندگان در رقابت‌های بتل‌رویال که همه‌ی ماموریت‌های در نظر گرفته شده را انجام دهند، به عنوان پاداش سی پی رایگان در نظر گرفته شده است. علاوه بر این مورد گهگاهی در خرید پک پرایس مشاهده شده که گاهاً مقداری سی پی نیز به خریدار از سوی شرکت سازنده بازی اعطا شده است. یکی از ویژگی هایی که کالاف دیوتی را نسبت به بازی های رقیب خود متمایز میکند وجود مود های مختلف در بازی است، مود Battle Royale ، Multi Pleyer و یا مود زامبی از مودهایی هستند که شما میتوانید انتخاب کنید. هرکدام از این مود ها تجربه های خاصی برای بازیکنان به وجود میاورد که باعث میشود لذت بیشتری از بازی کردن با کالاف دیوتی ببرید. سایت هزار جم در سال ۱۳۹۳ تاسیس شده است و هدف آن ارائه خدمات خرید درون برنامه ای انواع بازی های موبایلی مثل کلش آف کلنز و کلش رویال و پاب جی و فورتینایت و …..

  • توجه کنید شماره تماس شما که در هنگام ثبت نام در سایت هزارجم وارد و تایید کرده‌اید مهمترین راه ارتباط تیم خرید ما با شماست.
  • در کنار رایگان بودن بازی کالاف موبایل، در داخل فروشگاه بازی بسته های خرید سی پی کالاف و آفرهای پولی و پرمیوم وجود دارد که آیتم های جذاب و مهم بازی را شامل می‌شود تا لذت و سطح رقابت شما در بازی را به شکل بسیار محسوسی افزایش دهند.
  • خرید آفر بیگ دیل، پرمیوم پس و … همگی با قیمت رقابتی و حداقل سود می‌باشند تا لذت بازی را برای کاربران گرامی سایت دوچندان کنیم.
  • به همین دلیل هم از این مورد در لیست ترفند های مخفی کالاف دیوتی موبایل نام برده‌ایم.
بخوانید  بهترین گوشی برای کالاف دیوتی موبایل از ارزان قیمت‌ترین‌ها تا پرچمداران | 1gamer

از آنجا که فری فایر در کشور ما یک بازی بسیار محبوب می‌باشد، شما می‌توانید با خرید جم فری فایر از ایران موجو در کوتاه‌ترین و سریع‌ترین زمان ممکن، حساب بازی خود را شارژ و فعال نمایید. با خرید الماس فری فایر، می‌توانید الایت پس و الایت باندل فری فایر را فعال نموده و نهایت لذت را از بازی خود ببرید. در صورت خرید سی پی از سایت ایران موجو، در کوتاه­ترین زمان این محصول برای شما فعال و قابل استفاده می­­شود. فعال سازی سی پی در حساب کاربری شما ممکن است از 5 دقیقه تا 48 ساعت به طول بیانجامد.

بازی اندروید

پس از گذشت چندین سال از عرضه نسخه های مختلف بازی کالاف دیوتی برای PC حالا شاهد عرضه آن برای گوشی های موبایل هستیم. بهتر است بدانید شرکت اکتیویژن کالاف دیوتی موبایل را در سال 2019 برای علاقه‌مندان به مجموعه بازی های کالاف عرضه نمود. همچنین طراحی این بازی برای سیستم عامل های اندروید و ios صورت گرفته است. کالاف دیوتی موبایل همانند بازی های نام‌آشنایی همچون پابجی موبایل، فورتنایت و…

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

هم‌چنین برای زنده ماندن استراتژی خاصی داشته و با توجه به آن سلاح‌هایتان را انتخاب کنید. در فری فایر هم مانند کالاف شما از بین 8 کارکتر بازی می‌توانید انتخاب کنید و برای ارتقاء شخصیت‌ها و خرید تجهیزات مختلف باید پرداخت درون برنامه‌ای انجام دهید. در بازی فری فایر شما علاوه بر شخصیتی که انتخاب می‌کنید می‌توانید یک حیوان خانگی هم انتخاب کنید تا در جنگ به شما کمک کند در صورتی که در بازی کالاف دیوتی همچین امکانی وجود ندارد. همچنین شما با داشتن سی پی کالاف دیوتی موبایل میتوانید در گردونه شانس نیز شرکت کنید و برنده جوایز گردونه شانس بشوید؛ برای شرکت در گردونه شانس کالاف دیوتی شما باید حداقل 80 سی پی کالاف دیوتی داشته باشید.

بخوانید  خرید منظره کلش اف کلنز اسکین دهکده قیمت ارزان و تحویل فوری | 1gamer

سی پی چیست و چه کابردی دارد ؟

با شروع هر فصل و بروزرسانی بازی می‌توانید نقشه‌ها، اسلحه‌ها، رویدادها و حالت‌‌های جدیدی را در بازی تجربه کنید که هرکدام داستان خاص خودشان را دارند. در واقع هر فصل نام مخصوصی دارد و یک ماجراجویی خاص را در بازی راه‌ می‌اندازد. در اینجا بیش از ۳۰ نقشه و ۱۰ مود مختلف روی‌به‌روی شما است تا از بین آن‌ها انتخاب کنید و با دوستان خود یا بازیکنان دیگر از سراسر جهان مبارزه کنید. در ادامه با این مود‌های متنوع در حالت چند نفره آشنا می‌شوید که در دو بخش Core و Featured برای شما فراهم شده‌اند.

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر