سریال Alien FX بازیگران اصلی خود را شناخت


گروه بازیگران سریال Alien از FX با اضافه شدن تیموتی اولیفانت، دیوید ریسدال و 6 بازیگر دیگر افزایش یافته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر شدیم که لیست بازیگران سریال FX Alien گسترش یافته است. همانطور که ورایتی گزارش داد، تیموتی اولفینت، دیوید ریسدال، بابو سیسی، جاناتان آجی، آرانا جیمز، لیلی نیومارک، کامیل عزیز و آدریان ادمونسون دارد سیدنی چندلر او می‌پیوندد که اوایل امسال برای ایفای یکی از نقش‌های اصلی انتخاب شد. هنوز مشخص نیست که این بازیگران چه نقشی در این سریال خواهند داشت.

جان لندگراف در اواخر سال 2020، تایید شد که سریال FX Alien در سیاره زمین اتفاق می افتد. جان لندگراف قبلاً اعلام کرده بود که این مجموعه سیاره زمین را تقریباً 70 سال آینده نشان می دهد و پیش درآمدی برای اولین فیلم از مجموعه Alien خواهد بود. با توجه به اینکه اتفاقات فیلم بیگانه به کارگردانی ریدلی اسکات وقایع سریال FX Alien که در سال 2122 اتفاق می‌افتد، تقریباً 30 سال قبل از نبرد الن ریپلی با زنومورف رخ می‌دهد.

نوآ هاولی پیش از این در مصاحبه ای با Square Media جزئیات بیشتری درباره سریال Alien با طرفدارانش به اشتراک گذاشته بود: «ما در سینما هستیم. [بیگانه] ما Weiland-Yutani را داریم که مشخصاً روی توسعه هوش مصنوعی کار می‌کند، اما اگر شرکت‌های دیگر سعی کنند جاودانگی را از راه‌های دیگر، مانند توسعه ماشین‌های انسانی یا با خرید فرانسوی‌ها، بیابند، چه؟ کدام یک از این فناوری ها برنده خواهد شد؟ من این وضعیت را مانند رویارویی دوست دارم ادیسون، وستینگهاوس و شما اینجا هستید میدانم. یکی از آنها باید برق را در انحصار خود درآورد. ما فقط نمی دانیم که در نهایت چه کسی موفق خواهد شد. »

بخوانید  شب خشونت آمیز 2 در حال توسعه - گزارش

نوآ هاولی وظیفه نگارش فیلمنامه و کارگردانی سریال بی نام بیگانه را بر عهده داشته است. الکس لاترسیدنی چندلر کیت یانگ، ساموئل بلنکین، اسی دیویس و آدراش گاوراو در تیم بازیگری دارد. در حال حاضر، جزئیات داستان این مجموعه مخفی نگه داشته شده است، اما به احتمال زیاد ما به دنبال پیش درآمدی برای فیلم Alien هستیم. نوح هاولی، ریدلی اسکات، دانا گونزالس و کریس لوونشتاین آنها به عنوان تهیه کنندگان اجرایی این پروژه عمل می کنند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر