جلد بعدی Chainsaw Man برای پیش‌سفارش در آمازون آماده است

اگر از طرفداران انیمیشن هستید، به احتمال زیاد از طرفداران مرد اره برقی نیز هستید. مجموعه مانگای موفق نوشته و طراحی شده توسط Tatsuki Fujimoto از زمانی که برای اولین بار در چند سال پیش منتشر شد، در حال افزایش بوده است و اگر می خواهید فصل جدیدی را به مجموعه مانگا خود اضافه کنید در حالی که منتظر قسمت های جدید اقتباس انیمه هستید. برسید، شما خوش شانس هستید. جلد 15 به طور رسمی در تاریخ 7 می منتشر می شود و پیش خرید در آمازون باز است. معمولاً 12 دلار، این مجموعه جدید از فصل های مانگا جلد شومیز کمی به 10.80 دلار کاهش یافته است.

مرد اره برقی جلد 15
مرد اره برقی جلد 15

جلد جدید داستان Hors D'oeuvre در قوس آکادمی مرد اره برقی، فصل های 123 تا 133 مانگا را پوشش می دهد و دنجی و آسا را ​​دنبال می کند که سعی می کنند از شیطان در حال سقوط و برنامه های او برای تبدیل این دو به عنوان مسیر اصلی فرار کنند. ساکنان جهنم مانند فصل‌های قبلی، هنر فوجی‌موتو فوق‌العاده است و داستان در طول مسیر دچار چرخش‌های دیوانه‌کننده‌ای می‌شود.

اگر همچنان به دنبال رسیدن به مانگای مرد اره برقی هستید، می توانید تمام 11 جلد حماسه ایمنی عمومی را در این مجموعه جعبه زیبا جمع آوری کنید. این رمان‌های گرافیکی در جعبه‌ای بسیار باحال بسته‌بندی شده‌اند که شامل آثار هنری سه‌گانه اصلی دنجی، پاور و آکی است و همراه با یک پوستر تمام رنگی انحصاری دو طرفه عرضه می‌شود. به طور معمول 100 دلار، 40 درصد کاهش یافته است و در حال حاضر 60 دلار است.

بخوانید  شرکت گوگل: استیدیا از دور خارج نخواهد شد

متناوباً، می‌توانید مجلدات مجزای مانگا را برای خواندن بعدازظهر بگیرید. اینها معمولاً 12 دلار قیمت دارند، اما آمازون آنها را با نرخ های مختلف تخفیف ارائه می دهد. Chainsaw Man یک سریال مانگا برای افراد ضعیف نیست، زیرا روی دنجی و شیطان خانگی اش پوچیتا تمرکز دارد، شکارچیان کوچک شیطان که مجبور به بازپرداخت بدهی های موروثی با از بین بردن شیاطین مرگبار هستند. پس از کشته شدن وحشیانه توسط شیطان زامبی و ارتش مردگانش، دنجی با بقایای پوچیتا ادغام می‌شود و تبدیل به مردی با اره برقی می‌شود، شیطانی فوق‌العاده قدرتمند و متراکم که به سرعت توسط یک اداره دولتی استخدام می‌شود تا به امنیت بشریت کمک کند.

قوس ایمنی عمومی مرد اره برقی

قوس آکادمی مرد اره برقی

تحریریه مجله بازی یک گیمر