بسته‌های معاملاتی شگفت‌انگیز آمازون کیبورد و ماوس بازی لاجیتک را با قیمت کمتر از ۱۰۰ دلار عرضه می‌کند

یک ماوس و صفحه کلید بازی خوب می تواند تفاوت زیادی در تنظیمات خانه شما ایجاد کند، و این معامله آمازون تخفیف فوق العاده ای را برای تجهیزات عالی لاجیتک ارائه می دهد. فقط با 97 دلار می توانید ماوس بازی Logitech G502 و صفحه کلید مکانیکی G413 SE را تهیه کنید، مجموعه ای بسیار خوب از سخت افزار با کیفیت بالا.

موس لاجیتک G502 و صفحه کلید مکانیکی G413 SE
موس لاجیتک G502 و صفحه کلید مکانیکی G413 SE

ماوس G502 نسخه سیمی آن است، اما هنوز هم ویژگی های بسیار چشمگیری در زیر کاپوت دارد. دارای حداکثر حساسیت DPI 25600 است و برای سفارشی سازی طراحی شده است زیرا دارای 11 دکمه است و می توان حداکثر پنج پروفایل را در حافظه داخلی آن ذخیره کرد. حتی می‌توانید حس و حرکت G502 را تنظیم کنید، زیرا وزنه‌های گنجانده شده در آن برای جابجایی ارائه می‌شود و آن را به همان اندازه سبک یا سنگین می‌کند که نیاز دارید.

برای صفحه‌کلید، یک ابزار جانبی با اندازه کامل با کلیدهای PBT مقاوم در برابر حرارت و سوئیچ‌های مکانیکی رضایت‌بخش از لاجیتک دریافت می‌کنید. این همچنین یک کیت بادوام است، زیرا دارای یک محفظه رویی آلومینیومی برس خورده مشکی است که به عنوان پایه ای محکم برای حتی خشمگین ترین ضربه ها عمل می کند. اگر فقط یکی از اقلام موجود در این بسته را ترجیح می دهید، همچنان می توانید آنها را با قیمتی با تخفیف تهیه کنید، اما در کل گران تر می شود.

سایر معاملات فنی که در حال حاضر باید مراقب آنها باشید عبارتند از این صفحه کلید مکانیکی زیبا با الهام از سبک قدیمی از 8BitDo و هدست PlayStation Pulse Elite، که افزوده جدیدی است که روی PS5 عالی کار خواهد کرد. و کامپیوتر.

بخوانید  تکذیب شایعات مشکلات روند توسعه ریبوت بازی Perfect Dark

تحریریه مجله بازی یک گیمر