جزئیات تریلر Tears of the Kingdom

منطقه بین رشته کوه تابانتا و هبرا در ادامه با دو برج درخشان متصل به نورافکن ها نشان داده شده است. ما همچنین نگاهی دقیق‌تر به طوفانی در اطراف قله هبرا داریم. با طراحی کف جایگزینی که دوباره در تریلرهای قبلی دیده شده است، هدف از همه آن هنوز توضیح داده نشده است. شکل و رنگ این برج ها را در نظر داشته باشید، همانطور که در ادامه ویدیو خواهید دید. نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که Vah Medoh در جایگاه خود در بالای دهکده ریتو گم شده است، و ما هنوز نمی دانیم چه اتفاقی برای God Beasts افتاده است.

اینجاست که شروع به جالب شدن می کند. با هر تریلر، اکتشاف زیرزمینی بیشتر و بیشتر مورد آزار قرار می‌گیرد و اکنون این یک واقعیت تایید شده است. در این عکس، یک بوکوبلین لانگ هورن را می بینیم که یک کوله پشتی و یک چکش سنگی در حال شکستن یک سنگ معدن معمولی است. در حالی که نمی‌توانیم سقف غار را تائید کنیم، شما می‌توانید تقریباً آن را از صدای پس‌زمینه در اینجا تأیید کنید، که دارای ریوربی است که با تنظیمات غار خود مطابقت دارد، که حتی از زمان زیرزمینی Breath of the Wild یک افزودنی صوتی جدید عاقلانه خواهد بود. مکان برای این نوع صدا در نظر گرفته نشده است. همچنین می‌توانید لانگ‌هورن لیلزالفوس را ببینید که مجهز به نیزه‌ها و کمان‌های لیزال پرتاب شده است، و با شرارت‌های رو به رشد پوشیده شده است، که احتمالاً همه توسط شرور جدید قدرت گرفته‌اند. همچنین Pools of Malevolence جدیدی نیز وجود دارد که در سطح زمین قرار دارند. همراه با پوشش گیاهی جدید و درختان بیگانه در پس زمینه، یک آتش آبی رنگ در سمت راست زمین را پر می کند. این آتش‌های از نوع wisp احتمالاً می‌توانند پو باشند، اما به احتمال زیاد چیزی هستند که قبلاً در Twilight Princess دیده شده‌اند، روح‌هایی که در قلمرو گرگ و میش دیده می‌شوند. ما چندین مرجع Twilight و همچنین ارجاعات Skyward را در تریلرهای قبلی دیده‌ایم، بنابراین خواهیم دید که چگونه همه اینها به هم متصل می‌شوند.

بخوانید  آخرین فصل The Last Of Us با 8.2 میلیون بیننده رکورد جدیدی را به ثبت رساند

اولین برنامه ها به آرامی شروع می شوند و تنها چند ویژگی جدید را به ما نشان می دهند. این زاویه رو به کوه مرگ از Mabe Meadow الگوهای مارپیچی بیشتری را روی زمین نشان می دهد که در تریلرهای قبلی دیده بودیم. رعد و برق همچنین رنگ سبز کمی دارد، معمولاً رعد و برق در Breath of the Wild رنگ مایل به سفیدتری دارد، بنابراین ممکن است یک رعد و برق معمولی نباشد. در سرتاسر تریلر، ده‌ها نمونه از سنگ‌های عجیب و غریب، انبوهی از بدخواهی و ساختمان‌های جدید وجود دارد که خود را تکرار می‌کنند، بنابراین من زیاد وارد جزئیات نمی‌شوم زیرا می‌دانیم سرزمین Hyrule تغییرات زیادی کرده است.

اردوگاه آموزشی نظامی در کنار جنگل کوروک، بدون برج شیخه، اکنون مملو از بوکوبلین های جدید شاخ دراز و نوع جدیدی از دشمن پرنده است که در تریلر قبلی نیز دیده شده است. اینها که قبلاً Kargaroks در نظر گرفته می شدند، به نظر می رسد دشمنان جدیدی باشند. از آنجایی که به نظر می‌رسد تعداد دفعاتی که در این تریلر ظاهر می‌شوند در Hyrule زیاد هستند، احتمالاً هنگام سفر به پایین یا بالا، مزاحم جدید ما خواهند بود و احتمالاً جنگ‌های سگ زیادی با آنها خواهیم داشت.

در اینجا کمی شروع به افزایش می کند، زیرا ما تشکیلات زمینی عجیبی را می بینیم که کاملاً منحصر به فرد Breath of the Wild هستند. علاوه بر این سکوی مربعی در اینجا و نماد روی زمین در عکس قبلی، می‌توانید این سازه را در شمال دهانه گیسا در بالای کوه کوهو با مرکز و بخش‌هایی که در جهات مختلف بیرون زده‌اند، ببینید. جالب است زیرا این بزرگترین سازه جدیدی است که تاکنون در طبقه همکف دیده ایم.

بخوانید  ارائه فناوری DLSS در بیش از ۲۰۰ بازی مختلف

نینتندو دایرکت فوریه 2023 سرانجام همانطور که ما بزرگترین تریلر را منتشر کردیم همیشه نمی‌دانم بازی واقعاً چیست، حداقل آنها در این تریلر بسیار بیشتر از هر تریلر دیگری تا به امروز Hyrule را نشان دادند. بنابراین، بیایید شات به شات به عقب برگردیم و هر چیزی را که اینجا در اشک‌های پادشاهی آینده می‌بینیم، بشکنیم.