تیزر سریال Echo رویارویی مایا لوپز با گذشته اش را نشان می دهد


مارول تیزر جدیدی برای مینی سریال Echo منتشر کرده است که به محدوده سنی این درام اشاره می کند.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر شدیم که مارول از تیزر جدیدی برای سریال کوتاه اکو رونمایی کرده است. این ویدیو به طرفداران یادآوری می‌کند که تنظیمات پروفایل Disney Plus خود را روی TV-MA (برای کودکان زیر 17 سال مناسب نیست) برای تماشای این سریال درام تنظیم کنند.

اکو اولین سریال TV-MA مارول است که از نظر لحن شبیه Daredevil است. این اولین نمایش مارول است که در Marvel Spotlight گنجانده شده است. هر پنج قسمت از مجموعه اکو در تاریخ 19 ژانویه 1402 (9 ژانویه 2024) در دیزنی پلاس و هولو برای طرفداران نمایش داده می شود.

سریال اکو ماجراهای یک زن بومی آمریکایی ناشنوا به نام مایا لوپز (به همراه این بازیگر) را دنبال می کند. آلاکوا کاکس) که توانایی تقلید از سبک مبارزه هر حریفی را دارد. آن قهرمان ویلسون فیسک را می خواست (با بازیگر وینسنت دن آفریو) قرارداد. هنگامی که این ماجراجویی مایا لوپز را به زادگاهش در اوکلاهاما بازمی گرداند، قهرمان باید با خانواده و میراث خود مقابله کند.

چارلی کاکسبازیگر سریال مدافعان چیس اسپنسربازیگر فیلم هندی وحشی کاردینال تانتوبازیگر رودخانه باد گراهام گرینبازیگر فیلم Die Hard 3 کودی لایتنینگبازیگر آجری دوری جیکوبزبازیگر سریال The Order و جان مک کلارنبازیگر سریال Westworld (Westworld) در سریال Echo در کنار Elaqua Cox و Vincent Dan Afrio بازی می کند.

دانلود ویدیو آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  جیمز کوردن شایعه شرکت در تست بازیگری برای ارباب حلقه ها را تایید کرد