توصیه PCI-SIG در مورد انطباق با الزامات رسمی 12VHPWR در ساخت کابل های برق

اتصال صحیح و نادرست کابل های برق 12VHPWR

کنسرسیوم همچنین سعی می‌کند تمام مسئولیت‌ها را سلب کند: «به اعضای کنسرسیوم یادآوری می‌شود که مشخصات PCI-GIS اطلاعات فنی لازم برای قابلیت همکاری مشترک، از جمله جزئیات طراحی، روش‌های ساخت، مواد خام، تست‌های امنیتی و عملکرد را فراهم می‌کند. آنها مساعد نیستند. “

PCI-GIS وی در صدور بیانیه ای در پاسخ به شکایت علیه انویدیا، به همه اعضا توصیه کرد که تمام اقدامات لازم را برای حفظ امنیت کاربران انجام دهند.

کنسرسیوم PCI-SIG بیانیه ای منتشر کرد که به طور مستقیم به این موضوع در پاسخ به شکایت از Nvidia به دلیل مشکلات مربوط به کابل برق کارت گرافیک RTX 4090 پرداخته است. الزامات در طراحی کابل های 12VHPWR. احترام بگذارد و تمام اقدامات لازم را برای حفظ ایمنی کاربر در دستور کار قرار دهد.

عنوان دعوی مذکور، Genova v. این شرکت NVIDIA ادعا می کند که نقص فنی در کابل های 16 پین NVIDIA “یک خطر جدی الکتریکی و آتش سوزی” ایجاد می کند. از آن زمان انویدیا تایید کرده است که تنها 50 مورد از مشکلات ذکر شده تاکنون گزارش شده است و دلیل آن ذوب شدن کابل های برق و آسیب پردازنده گرافیکی است. پس از آن اعلام شد که این مسائل به دلیل اتصال نامناسب و اتصال نامناسب کانکتور رخ می دهد. این مشکل در تست های GamersNexus نیز ثابت شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر

بخوانید  بازگشت گرالت، سیری و ینفر در اولین پوستر فصل سوم سریال ویچر