تلاش The Flash و Batman برای نجات جهان در تریلر پایانی فیلم The Flash

تریلر جدید و جدید از برادران وارنر. فیلم فلش را منتشر کرد که در آن شاهد تصاویر بیشتری از وقایع آن فیلم هستیم.

پوستر دالبی سینمای فیلم فلش

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونتریلر جدید فیلم فلش منتشر شد. این تریلر در واقع آخرین تریلر فیلم فلش است که در آن فلش از قدرت خود برای بازگشت به گذشته و نجات پدر و مادرش استفاده می کند که نتیجه آن این است که او خود را در دنیای متفاوتی بیابد که مادرش هنوز زنده است، اما این دنیا مورد تهاجم ژنرال زاد قرار گرفته است. سپس بری آلن باید با نسخه جایگزین خود با بتمن و سوپرگرل مایکل کیتون همکاری کند تا ژنرال زاد را شکست دهد. در زیر می‌توانید آخرین تریلر فیلم The Flash را تماشا کنید:

پوستر فیلم فلش IMAX

دانلود از آپارات

فیلم فلش در تاریخ 16 ژوئن اکران خواهد شد. وقایع فیلم فلش قرار است 30 سال پس از اتفاقات فیلم بازگشت بتمن رخ دهد. همچنین طبق پیش‌بینی‌های اولیه منتشر شده، فیلم فلش با افتتاحیه 115 تا 140 میلیون دلاری به روی پرده سینماها خواهد رفت.

همچنین دو پوستر جدید فیلم فلش منتشر شده است که یک پوستر برای تبلیغ فیلم فلش در سالن های آی مکس و پوستر دوم متعلق به سالن های سینما دالبی است که در ادامه می توانید این دو پوستر جدید را مشاهده کنید:

ازرا میلر، مایکل کیتون، بن افلک، ساشا کال، ستاد کلمونز، ماریبل وردو، ران لیوینگستون، ایان لو، سر مونیکا جکسون و رودی مانکوسواز جمله بازیگرانی هستند که حضورشان در فیلم فلش قطعی و اعلام شده است. اندی موچیاتی که قبلا فیلم It and It: Chapter 2 را کارگردانی کرده بود، فیلم فلش را بر اساس فیلمنامه ای از کریستینا هادسوننویسنده Bumblebee مسئول بود

بخوانید  بازی‌های PlayStation Plus Extra و Premium برای ژانویه معرفی شدند