تصویر Joker 2 آرتور فلک را در آسایشگاه Arkham نشان می دهد


کارگردان Joker: Folie à Deux، تاد فیلیپس، تصاویر جدیدی از دنباله مورد انتظار با بازی خواکین فینیکس و لیدی گاگا منتشر کرده است.

تاد فیلیپس، کارگردان Joker: Folie à Deux تصاویر جدیدی از دنباله مورد انتظار را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. اولین تصویر از جوکر با نقش آفرینی خواکین فینیکس نشان داده شده در یکی از سلول های Arkham Asylum. در حالی که تصویر دوم هارلی کوین با بازی لیدی گاگا آرتور فلک را نشان می دهد که به چهره آرایش شده خود نگاه می کند. فیلم جوکر 2 در تاریخ 13 مه 1403 (4 اکتبر 2024) به پرده سینما می رود.

جوکر در سلول Arkham Asylum در Joker: Folie à Deux

آرتور فلک و هارلی کویین در جوکر: فولی à دوکس

کارگردان جوکر، تاد فیلیپس، در راس فیلم Joker: Folie à Deux است. خواکین فینیکس برای بازی در نقش شخصیت شرور دی سی بازخواهد گشت و لیدی گاگا خواننده برنده جایزه گرمی در نقش هارلی کویین ظاهر خواهد شد. در حال حاضر جزئیات زیادی از داستان جوکر 2 در دست نیست، اما طبق اطلاعات، با اثری موسیقایی روبرو خواهیم بود که در آسایشگاه Arkham اتفاق می افتد.

واکین فینیکس، برنده جایزه اسکار برای جوکر، لیدی گاگا، بازیگر فیلم A Star Is Born، زسی بیتسبازیگر فیلم Deadpool 2 کاترین کینرجان مالکوویچ بازیگر برندان گلیسونبازیگر فیلم نگهبان و جیکوب لاگلندبازیگر Maze Runner: The Scorch Trials در Joker 2 ایفای نقش خواهد کرد.

پس از انتشار در سال 2019، جوکر مورد تحسین منتقدان و موفقیت تجاری قرار گرفت. این فیلم با فروش بیش از یک میلیارد دلار در سراسر جهان به پرفروش‌ترین فیلم بزرگسال در تمام دوران تبدیل شد. فیلم جوکر اولین فیلم با رتبه یک میلیاردی R می باشد.این فیلم توانست افتخارات زیادی از جمله دو جایزه اسکار و دو گلدن گلوب را در رشته های بهترین بازیگر مرد و بهترین موسیقی کسب کند.

بخوانید  حضور دو قهرمان قابل بازی در Alan Wake 2
تحریریه مجله بازی یک گیمر