حضور دو قهرمان قابل بازی در Alan Wake 2

در جریان رویداد PlayStation Showcase، Remedy Entertainment تایید کرد که Alan Wake 2 در ماه اکتبر برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها عرضه می‌شود. همچنین در تریلر جدید، اولین نگاهی به گیم پلی بازی داشتیم و در پست پرسش و پاسخی که مدت کوتاهی پس از پخش تریلر منتشر شد، سازندگان این بازی نیز جزئیات بیشتری از داستان را در اختیار علاقه مندان قرار داده اند. از دنباله بازی ترسناک آلن ویک.

آلن ویک در آلن ویک 2

شخصیت دوم آلن ویک ۲

یکی از جزئیات جدیدی که در تریلر اخیر Alan Wake 2 فاش شد، حضور دو قهرمان قابل بازی بود. همراه با بازگشت فیلمنامه نویس اصلی که سازندگان آن را «به دام افتاده در زندانی کابوس‌آمیز فراتر از دنیای ما» توصیف می‌کنند، قهرمان دوم، مامور اف‌بی‌آی به نام ساگا اندرسون، شما را همراهی می‌کند. اندرسون یک چهره گرا است که به دلیل حل پرونده های پیچیده و دشوار مشهور است، که در بحبوحه تحقیقات در مورد یک سری قتل های آیینی به برایت فالز می رسد.

سازندگان بازی همچنین توضیح دادند که اگرچه Alan Wake 2 به وضوح به عنوان دنباله ای برای Alan Wake در نظر گرفته شده است، اما همچنان می تواند یک تجربه مستقل باشد. “بازیکنان تازه وارد می توانند بدون تجربه بازی اول از این بازی لذت ببرند. البته ارتباطات و رازهای زیادی برای طرفداران قدیمی وجود دارد که می توانند بر اساس دانش قبلی خود کشف کنند.

رمدی می‌گوید: «ویک که در دام یک وحشت سیری ناپذیر افتاده، تلاش می‌کند تا کنترل ذهنش را حفظ کند و شیطان را در بازی خودش شکست دهد.» همانطور که می توانید تصور کنید، مسیرهای دو قهرمان داستان به روش های جذابی با هم تلاقی می کنند. رمدی در توضیح خود می افزاید: “اندرسون و ویک دو قهرمان در دو سفر ناامید کننده هستند. آنها در دو واقعیت وجود دارند که به طور نامفهومی به هم مرتبط هستند. اکنون در داستانی وحشتناک که فقط قربانیان و هیولاها هستند، باید ببینیم که آیا آنها می توانند. قهرمانانی باشند که باید باشند

بخوانید  Cyberpunk 2077 Phantom Liberty بالاترین بودجه توسعه CDPR تاکنون است

همچنین اگرچه لینک هایی به دنیای داخلی بازی های Remedi در این بازی وجود دارد، اما خواندن آن ها ضروری نیست. استودیوی سازنده این بازی از شما می پرسد که آیا برای درک داستان Alan Wake 2 نیاز به تجربه Control یا AWE دارید؟ باشد یا نباشد، می گوید: نه، لازم نیست. البته این به طرفدارانی که به دنیای الن ویک علاقه دارند توصیه می شود. اما این کاملا اختیاری است.”

Alan Wake 2 در تاریخ 16 اکتبر 2023 برای پلی استیشن 5 و Xbox Series X SPC ارائه خواهد شد. این بازی فقط به صورت دیجیتال در دسترس است.

سام لیک، نویسنده و کارگردان خلاق بازی، در پستی جداگانه گفت: «ما دو دنیای بسیار متفاوت برای کشف داریم. دو قهرمان قابل بازی و دو داستان موازی، در یکی از آنها آلن ویک، نویسنده ای شکنجه شده، و در دیگری، ساگا اندرسون، مامور اف بی آی و قهرمان جدید، چهره پرداز معروف برای حل پرونده های غیرقابل حل. من شخصاً نمی توانم صبر کنم تا اندرسون را به مردم معرفی کنم. دو قهرمان ما بسیار متفاوت هستند و به روش های غیرمنتظره ای به هم متصل می شوند. آنها دو بخش مهم این داستان را تشکیل می دهند. وقتی صحبت از ماوراء طبیعی در دنیای آلن ویک می شود، ساگا یک تازه وارد است. بنابراین شخصیتی مناسب برای افرادی که به تازگی وارد دنیای Remedy شده اند. با این حال، برای بازیکنان قدیمی، عمق خوبی از داستان با رمز و راز آن در نظر گرفته شده است.

ساگا اندرسون، یک مامور FBI که برای تحقیق در مورد یک سری از قتل ها به برایت فالز می آید، یکی از دو شخصیت قابل بازی Alan Wake 2 است.

بخوانید  Wildlight Entertainment توسط سازندگان سابق Titanfall تاسیس شد

Remedy تایید کرده است که Alan Wake 2 دارای دو بسته الحاقی پولی خواهد بود که پس از انتشار بازی علاوه بر آپدیت رایگان به بازیکنان ارائه می شود.