تریلر Call Of Duty: MW3 نقشه جدید Rio MP را به نمایش گذاشت



به‌روزرسانی Reloaded فصل 1 Call of Duty در تاریخ 17 ژانویه برای Modern Warfare 3 و Warzone عرضه می‌شود و سلاح‌های بیشتر، یک کراس اوور جدید با The Boys، Ranked Play و موارد دیگر را به همراه خواهد داشت. یک تریلر جدید برخی از اکشن‌هایی را که بازیکنان می‌توانند در نقشه چندنفره آینده فصل آینده در ریو انتظار داشته باشند، نشان می‌دهد.

شروع فصل 1 با Meat و یونان به عنوان دو نقشه چندنفره کاملاً جدید راه اندازی شد، اما این به روز رسانی جدید میان فصل، Rio را به استخر نقشه رو به رشد بازی اضافه می کند. Rio یک نقشه با اندازه کوچک تا متوسط ​​است که برای حالت های استاندارد 6v6 طراحی شده است. ویدیوی زیر فضای رنگارنگ و آفتابی کارت را نشان می دهد که در یک مرکز خرید مجلل در ریودوژانیرو رخ می دهد.

در حال پخش: Call of Duty: Modern Warfare III | نقشه چند نفره جدید – ریو

علاوه بر Rio، به‌روزرسانی Modern Warfare 3 شامل بسته‌های اپراتور جدید، بازی چندنفره با زمان محدود و چالش‌های رویدادی است که مضمون آن‌ها بعد از سریال The Boys است. حتماً پیش‌نمایش کامل فصل 1 Reloaded ما را بررسی کنید تا درباره همه چیزهایی که برای Modern Warfare 3 و Warzone با به‌روزرسانی جدید اعلام شده است بیشتر بدانید.

Call of Duty Mobile اخیراً فصل جدیدی از محتوا را دریافت کرد که یک پاس نبرد با مضمون عامیانه، یک نقشه چند نفره جدید و پوسته‌های اپراتور برای آلیس، دیوانه کلاهک‌دار و یک سیندرلا زره‌دار را به همراه داشت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر