تا 100 دلار روی صندلی های بازی Secretlab برای مدت زمان محدود صرفه جویی کنید


Secretlab برخی از بهترین صندلی‌های بازی موجود در بازار را می‌سازد، از جمله صندلی‌های جالبی که مضمون آن‌ها برگرفته از فرنچایزهای محبوب بازی و سرگرمی است. در حال حاضر شما می توانید .

Secretlab Titan 2020 Prime - World of Warcraft Alliance Edition
Secretlab Titan 2020 Prime – World of Warcraft Alliance Edition

با پیشنهاد تبلیغاتی می توانید از عالی لذت ببرید صندلی بازی Secretlab Titan 2020 Prime Gaming برای 484 دلار (574 دلار) در گزینه های رنگی متعدد، از جمله مدل های مبتنی بر گروه ترکان و مغولان و اتحاد جناح های World of Warcraft یا خانه های استارک، لنیسترو تارگرین از بازی تاج و تخت. انتخاب کنید صندلی های امگا 2020 پرایم– که کمی کوچکتر از تایتان هستند – به 434 دلار (معمولاً 524 دلار) نیز کاهش می یابد.

از آن زمان مجموعه صندلی های Titan و Omega Prime با صندلی جایگزین شده است Titan Evo 2022 با شروع قیمت 549 دلار. Titan Evo 2022 پیشرفت‌های خوبی ارائه می‌کند، اما مدل‌های قدیمی‌تر Titan و Omega همچنان صندلی‌های بازی عالی هستند. همچنین شایان ذکر است که Secretlab به تازگی این دستگاه را راه‌اندازی کرده است. Titan Evo Liteیک صندلی بازی 449 دلاری که بسیاری از چیزهایی که Titan Evo 2022 را بسیار عالی کرده است را حفظ کرده است.

معاملات صندلی های بازی جذابیت اصلی است، اما اگر می خواهید کل تنظیمات بازی خانگی یا رایانه شخصی خود را اصلاح کنید و عاشق Valorant باشید، می توانید در این میز فلزی Magnus Pro با تم Valorant تا 60 دلار صرفه جویی کنید.

پیشنهادات ویژه فقط برای مدت محدودی از طریق فروشگاه اینترنتی Secretlab. تعدادی از صندلی ها قبلاً فروخته شده اند، بنابراین مطمئن شوید که همه معاملات را قبل از اتمام بررسی کنید.

بخوانید  این Xbox Series X سفارشی با تم Fallout با طاق مخصوص به خود ارائه می شود

تحریریه مجله بازی یک گیمر