تاریخ انتشار DLC جدید بازی فاینال فانتزی 14 مشخص شد

تهیه‌کننده فاینال فانتزی 14 تاریخ عرضه بسته الحاقی Dawntrail و زمان دسترسی زودهنگام آن را اعلام کرد.

نائوکی یوشیدا، تهیه‌کننده بازی فاینال فانتزی 14، در رویداد PAX East ۲۰۲۴ تایید کرد بسته الحاقی بعدی این بازی به‌نام Dawntrail در تاریخ ۱۲ تیر ۱۴۰۳ (۲ ژوئیه ۲۰۲۴) روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. بازیکن‌هایی که این بسته الحاقی را پیش‌خرید کنند، می‌توانند از ۸ تیر (۲۸ ژوئن) به بازی دسترسی زودهنگام داشته باشند و تجربه خود را زودتر از سایرین شروع کنند.

امکان پیش‌خرید این دی‌ال‌سی از روز ۷ فروردین ۱۴۰۳ (۲۶ مارس ۲۰۲۴) آغاز خواهد شد و پاداش‌های مختلفی ازجمله مینیون Wind-Up Zidane برای همراهی بازیکن در ماجراجویی‌هایش را به‌همراه دارد. علاوه‌براین کسانی‌که این بسته الحاقی را پیش خرید کرده‌اند، آیتم Azeyma’s Earrings را پاداش می‌گیرند تا در زمان کشتن دشمنان ۳۰ درصد امتیاز بیشتر کسب کنند. این آیتم در سطح‌های ۱ تا ۹۹ تاثیر دارد و آیتم آن باید توسط شاگردان دو کلاس War یا Magic استفاده شود.

اسکوئر انیکس در ادامه خاطرنشان کرد بازیکن‌ها باید برای دسترسی زودهنگام به تجربه Dawntrail، ابتدا مأموریت‌های خاصی را در Endwalker، بسته الحاقی قبلی بازی کامل کنند. جدیدترین دی‌ال‌سی فاینال فانتزی 14 بازیکن‌ها را به منطقه جدیدی می‌برد که در آن انواع مأموریت‌های Pictomancer و Beastmaster، دانجن‌ها، یورش‌ها و تجربه‌های بیشتر گنجانده شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  احتمال عدم عرضه Call of Duty تا چند سال آینده روی گیم پس