با انتشار پوستر تیزر، تاریخ پخش فصل چهارم The Boys اعلام شد

آمازون بالاخره یک تاریخ شروع دارد فصل چهارم The Boys با انتشار پوستری تایید و اعلام شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونتاریخ شروع فصل چهارم سریال The Boys تایید و اعلام شد. آمازون اعلام کرد که پخش فصل 4 پسران با پخش همزمان سه قسمت اول در 13 ژوئن 2024 (24 ژوئن 1403) آغاز خواهد شد. قسمت‌های باقی‌مانده به صورت هفتگی پخش می‌شوند و آخرین قسمت از فصل 4 پسران در 18 جولای از آمازون پرایم پخش خواهد شد. پس از آن می توانید پوستر فصل چهارم سریال Boys را مشاهده کنید که در آن شاهد حضور هوملندر و ویکتوریا نیومن هستیم:

هوملندر و ویکتوریا نیومن در پوستر جدید فصل چهارم پسران

فصل چهارم بیسران نیز مانند سه فصل گذشته در 8 قسمت تولید می شود. در فصل 4 پسران، ویکتوریا نیومن بیش از هر زمان دیگری به دفتر بیضی شکل نزدیک شده است و هوملندر در حال تثبیت قدرت خود است. با چند ماه به زندگی، بوچر پسر بکا و شغل او را به عنوان رهبر پسران از دست داده است و اعضای تیم از دروغ های او خسته شده اند. آنها باید قبل از اینکه خیلی دیر شود راهی برای نجات جهان پیدا کنند.

کارل اوربان، آنتونی استار، جک کواید، لاز آلونسو، ارین موریارتی، کارن فوکوهارا، تومر کاپون، دومینیک مک الیگوت، کامرون کرافتی، جسی آشر، چیس کرافورد، کلودیا دامت، کولبی مینیفی، والری کری، جفری مورگان، سیمون دِگان. و سوزان هیوارد، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال پسران حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. همانطور که در سه فصل گذشته اتفاق افتاد اریک کریپکه، ایوان گلدبرگ و ست روگنآنها همچنین مسئولیت تولید فصل چهارم سریال The Boys را بر عهده دارند.

بخوانید  تاریخ شروع امکان دانلود بازی Star Wars Jedi: Survivor

همچنین Gen V برای فصل دوم تمدید شده است و دنباله Sons نیز در دست ساخت است که در مکزیکو سیتی مکزیک جریان دارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر