این بازی شگفت‌انگیز Hello Kitty دارای محتوای جدید زیادی است

آپدیت جدید Hello Kitty Island Adventure اکنون در دسترس است و محتوای جدید زیادی از جمله شخصیت های جدید، مناطق جدید و رویدادها را به بازی اضافه می کند.

به‌روزرسانی 1.5 بازی منطقه جدید Merry Meadow را معرفی می‌کند، جزیره‌ای پر از زندگی گیاهی. در میان تمام گل‌ها و کلبه‌های مری میدو، شخصیت جدیدی نیز وجود دارد. نام او Wish me Mell است و در مری میدو باغبانی می کند. Wish me well که در سال 2010 راه اندازی شد توسط طراح Cinnamoroll میوکی اوکومورا طراحی شد.

در حال پخش: Hello Kitty Island Adventure – تریلر رسمی برای Merry Meadow and Spring Celebrations

همچنین یک سیستم کاشت گل جدید وجود دارد که به بازیکنان اجازه می دهد جزیره را با گونه های مختلف تزئین کنند. از 2 مارس تا 14 آوریل، این بازی میزبان یک رویداد جشن بهار است که در آن بازیکنان می توانند گلبرگ ها را در سراسر جزیره جمع آوری کنند و آنها را با آیتم های الهام گرفته از ژاپنی مبادله کنند. در نهایت، یک ماجراجویی داستانی جدید وجود دارد که در آن بازیکنان می توانند یک لانه در قله یخی ایجاد کنند و با دیگران برای بازگرداندن روح جزیره همکاری کنند.

گیم پلی Hello Kitty Island Adventure بسیار یادآور Animal Crossing است که شاید دلیل محبوبیت آن باشد. این بازی فینالیست جوایز اپ استور اپل در سال 2023 و نامزد بهترین بازی موبایل در The Game Awards 2023 شد. همچنین یکی از بهترین بازی های موبایل گیم اسپات در سال 2023 است.

Hello Kitty Island Adventure به طور انحصاری در iOS از طریق Apple Arcade در دسترس است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر