کلاس های اواخر دوران: بهترین کلاس برای انتخاب کدام است؟

برای ایجاد یک شخصیت در Last Epoch چندین کلاس مختلف وجود دارد که انتخاب یکی از آنها در ابتدا دشوار است. این برای همه مبتدیان دو برابر می شود، زیرا شما احتمالاً نمی دانید کدام دوره ها برای تسلط بر آنها راحت تر است. اگر به دنبال کمک در این زمینه هستید، می‌توانید راهنمای زیر را بررسی کنید تا فهرستی از هر کلاس در Last Epoch و انتخاب‌های من برای بهترین کلاس‌های شروع کلی را ببینید.

تمام دوره های دوره گذشته

قبل از انتخاب کلاس، ممکن است کنجکاو باشید که لیستی از تمام کلاس های موجود در بازی را ببینید:

  • نخست گرا
  • جادوگر
  • اراذل و اوباش
  • آکولیت
  • نگهبان

هر کلاس همچنین دارای سه مهارت مختلف است که به شما امکان دسترسی به مهارت های منحصر به فرد را می دهد و بسته به اینکه کدام یک را انتخاب می کنید، می تواند سبک بازی شما را کاملاً تغییر دهد. هر چند مراقب باشید، زیرا پس از انتخاب آن در آخرین دوره، اجازه ندارید تسلط خود را تغییر دهید.

بهترین دوره در دوران گذشته

از آنجایی که سیستم کلاس Last Epoch بسیار متنوع است، من به شما سه کلاس شروع مختلف می دهم که باید به عنوان یک مبتدی انتخاب کنید. همه این دوره ها بسیار مبتدی هستند و نیازی به ساخت پیچیده یا دانش عمیق برای بازی ندارند. با این حال، با پیشرفت در Last Epoch، این کلاس ها هنوز به اندازه کافی عمیق هستند که در طول یک کمپین کامل به ارزش پول خود خواهید رسید.

جادوگر

جادوی آخرین دوران
جادوی آخرین دوران

من با Mage شروع می کنم، که یک کلاس کلاسیک ARPG است که احتمالاً طرفداران این ژانر قبلاً با آن آشنا هستند. Last Epoch's Mage بسیار شبیه به کلاس های جادوگر در سایر ARPG ها عمل می کند و دسترسی به طلسم های مختلف، نه زیاد HP و انواع سبک های پخش را فراهم می کند. به طور خاص، می توانید اجرا کنید. سه سبک بازی متمایز بسته به مهارت جادوگری که انتخاب می کنید، زیرا همه آنها به شما امکان می دهند به روش های مختلف آسیب وارد کنید.

بخوانید  Xur امروز کجاست؟ (23 تا 27 دسامبر) – آیتم های عجیب و غریب Destiny 2 و راهنمای مکان Xur

با Mage، می توانید از جادوهای خود استفاده کنید یک تن خسارت وارد کند برای دشمنان، اگر نمی‌خواهید لازم نیست خیلی به دشمنان نزدیک شوید، و به طور کلی می‌توانید با طلسم‌های متناوب و طفره رفتن از حملات، از اکثر باس‌ها عبور کنید.

نگهبان

نگهبان دوران گذشته
نگهبان دوران گذشته

سپس من Sentinel را دارم، که شاید همین باشد همه کاره ترین کلاس و از همان ابتدا به سلامتی زیادی دسترسی پیدا می کند و شانس مرگ شما را حتی بیشتر کاهش می دهد. با این حال، به طور خاص تر، توصیه می کنم به سراغ تسلط Paladin بر روی Sentinel خود بروید، که ده ها امکان ساخت را برای شما باز می کند.

شما واقعاً می‌توانید Paladin خود را هر طور که می‌خواهید در Last Epoch بسازید، زیرا گزینه‌های ساختی برای غوغا، طلسم و مبارزه با دامنه وجود دارد. اگر در Last Epoch یا به طور کلی ARPG تازه کار هستید، پیشنهاد می کنم تا جایی که می توانید ابتدا Sentinel Paladin را بررسی کنید. کاملا تجربه کنید با آن و ببینید که چه نوع سبک بازی را ترجیح می دهید. با این حال، برای انتخاب مهارت Paladin باید تا سطح 17 صبر کنید، بنابراین از این زمان برای یادگیری کلاس Sentinel به طور کلی استفاده کنید.

اراذل و اوباش

دزد آخرین دورهدزد آخرین دوره
دزد آخرین دوره

در نهایت، سرکش وجود دارد. اگرچه به طور سنتی بازی Rogue دشوارتر از بازی های ARPG است، اما در Last Epoch کاملاً برای مبتدیان بازی می شود. همانطور که انتظار دارید، Rogue در هر دو تخصص دارد نبرد غوغا از راه دور و نزدیک با استعداد در دزدکی دور دشمنان. من عمدتاً پیشنهاد می‌کنم ابتدا از مهارت دامنه‌دار Rogue استفاده کنید، که شما را از دشمنان دور نگه می‌دارد و در نهایت وقتی راحت‌تر هستید از نزدیک آسیب وارد کنید.

بخوانید  بازگشت تایسا فارمیگا برای ایفای نقش در فیلم The Nun 2

خوشبختانه، اگر خود را در یک موقعیت چسبناک می بینید، دزد راه های زیادی برای فرار از دشمنان خود دارد، از جمله پرده دود. همچنین می توانید با استفاده از زمان به دشمنان آسیب غیرفعال وارد کنید حملات سمی. همه بازی‌های Rogue Masters جامد هستند، بنابراین می‌توانید یکی را انتخاب کنید که مناسب‌ترین سبک بازی مورد نظر شما باشد.

و اینها انتخاب های من برای سه کلاس ابتدایی در Last Epoch هستند. زیبایی این بازی آزادی است که به شما می دهد، بنابراین کلاسی را که فکر می کنید با آن راحت هستید انتخاب کنید و از آنجا بروید. اگر می خواهید چیز دیگری را امتحان کنید، همیشه می توانید یک شخصیت جدید با کلاس متفاوت ایجاد کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر