چگونه مواد دوران گمشده را بازیابی کنیم

در Last Epoch کمبودی برای لوت وجود ندارد، زیرا ده‌ها آیتم توسط دشمنان در مناطق مختلف نقشه رها شده‌اند. تا زمانی که آموزش را کامل کنید، احتمالاً موجودی شما مملو از غارت خواهد بود، بنابراین باید هر کاری را که می توانید با هر موردی که به دست می آورید انجام دهید، بدانید.

می توانید غارت را در یک مغازه اسلحه سازی، واقع در هر شهرک اصلی در Last Epoch بفروشید، اقلام را روی شخصیت خود حمل کنید یا آنها را روی زمین بیندازید. همچنین یک گزینه پنهان چهارم نیز وجود دارد که شامل جمع آوری آیتم و دریافت مواد کاردستی، الصاق و موارد دیگر است. برای اینکه ببینید چگونه می توانید آیتم های خود را در Last Epoch جمع آوری کنید، به راهنمای زیر نگاهی بیندازید.

اقلام نجات در Last Epoch

برخلاف سایر ARPG ها، هیچ گزینه جداگانه ای برای جمع آوری اقلام خاص از موجودی شما وجود ندارد. در عوض، شما باید راه خود را به سمت آن طی کنید ساختن (نماد سندان روی نقشه شما) یا به سادگی “F” را فشار دهید. Forge تنها جایی است که می توانید در Last Epoch مطالبی را جمع آوری کنید.

در Forge، می توانید وارد کنید هر قطعه غارت شما در موجودی خود در اسلات تجهیزات بزرگ در سمت چپ صفحه نمایش دارید. با این حال مراقب باشید، زیرا فقط می‌خواهید تجهیزاتی را که می‌خواهید جمع‌آوری کنید، انتخاب کنید. همچنین می‌توانید موارد دیگری را در شکاف قرار دهید تا به آن‌ها چسب‌های جدید بدهید یا پتانسیل جعل آن‌ها را افزایش دهید، اما باید مطمئن شوید که قبل از انجام این کار، فرآیند پاک‌سازی را می‌دانید.

بخوانید  احتمال وجود دیسک فیزیکی در نسخه استاندارد بازی Starfield
شرحی ارائه نشده است

هنگامی که مورد شما در اسلات تجهیزات قرار گرفت، آن را انتخاب کنید “استفاده از عنصر اصلاح کننده” گزینه در پایین صفحه نمایش در اینجا باید از a استفاده کنید Rune of Smash، که تنها راه جمع آوری آیتم در Last Epoch است. هیچ رونی دیگری به شما توانایی بازیابی یک آیتم را نمی دهد. Rune of Fracture دارای یک نماد فایربرد روی آن و می توان مانند هر لوت دیگر در بازی به دست آورد.

پس از تجهیز آیتم و Rune of Shatter در Forge، دکمه قرمز بزرگ را فشار دهید جعبه “شکستن”. در پایین صفحه نمایش این عنصر را تخریب می کند و تمام محتویات آن را به آن باز می گرداند. قطعات و گلیف ها را بچسبانید به موجودی شما پیشنهاد می‌کنم تمام اقلام کاردستی خود را در Forge قرار دهید تا موجودی شما را به هم نریزند، که با فشار دادن دکمه انجام می‌شود. “انتقال مواد” جعبه واقع در سمت راست صفحه موجودی.

شرحی ارائه نشده است

هنگامی که مورد شما خراب شد، دیگر نمی توانید از آن در Last Epoch استفاده کنید. در بیشتر موارد، شما فقط می توانید بهبود یابند رایج و نادر اقلام، بنابراین اقلام افسانه ای یا منحصر به فرد قابل جمع آوری نخواهند بود. هدف از سیستم scavenging به دست آوردن خرده‌ها و علامت‌هایی برای استفاده در کاردستی در Last Epoch است که یک ویژگی کاملاً متفاوت است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر