بازی New Borderlands فاش شد، آن چیزی که شما فکر می کنید نیست



Genvid Entertainment و Gearbox از Borderands EchoVision Live، یک سری استریم تعاملی رونمایی کردند. این یک بازی مبتنی بر جامعه است که در آن بازیکنان تصمیم می‌گیرند که داستان چگونه اتفاق بیفتد، شبیه به Twitch Plays Pokemon.

این بازی هشت گردشگر را دنبال می‌کند که می‌خواهند شکارچی خرک شوند. پس از خرج کردن پول در تور Eden-6، آنها خود را در شهر Greywater Junction سرگردان می یابند. آنها باید با هم کار کنند و راهزنان را شکست دهند تا زنده بمانند.

مخاطبان با داستان درگیر خواهند شد تا تعیین کنند شخصیت ها چگونه رشد می کنند و سرنوشت خود را تعیین می کنند. “هر تصمیمی که می گیرید، هر لحظه ای که شرکت می کنید مهم است.” Jacob Navok، مدیر عامل Genvid Entertainment در یک بیانیه مطبوعاتی توضیح داد. “این فرصت شماست که اثری از خود به جای بگذارید، میراثی در این دنیا به جا بگذارید. تصمیمات دکمه تنظیم مجدد ندارند و توسط همه شرکت کنندگان به اشتراک گذاشته می شود.”

Stephan Bugaj، مدیر ارشد خلاقیت Genvid Entertainment، افزود: “ما دنیای Borderlands را دوست داریم زیرا پایگاه طرفداران کاملاً بر تنوع شخصیت ها، داستان گویی صمیمانه و شوخ طبعی بی احترامی تأکید کرده است، ویژگی هایی که کاملاً با قالب داستان سرایی مشترک ما مطابقت دارد.” Borderlands EchoVision Live فقط یک داستان و بازیگران کاملاً جدید نیست که در دنیای Borderlands اتفاق می‌افتد، بلکه نوع جدیدی از تجربه هیجان‌انگیز برای این فرنچایز است که در آن تمام مخاطبان برای ایجاد نتایج روایی با یکدیگر همکاری و رقابت می‌کنند.

Genvid Entertainment همچنین در حال کار بر روی Silent Hill: Ascension است که یکی دیگر از سریال های استریم تعاملی است. در حالی که مشخص نیست این بازی ها در چه پلتفرم هایی اجرا خواهند شد، Genvid از فناوری خود استفاده می کند و بازی های آن معمولاً در سرویس هایی مانند فیس بوک اجرا می شوند. علاوه بر این، با انتشار یادداشتی در آفریقای جنوبی در اوایل این هفته، مجموعه جدیدی از Borderlands ممکن است به زودی منتشر شود.

بخوانید  بررسی سیاهچاله ها و اژدهای ناموس در میان سارقان شگفتی بزرگ؟

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر