بازیگر Shameless به جرد لتو در Tron 3 پیوست

همچنین جسی ویگتو او مسئولیت نگارش پیش نویس نهایی فیلمنامه فیلم Tron 3 را بر عهده داشت. فیلمبرداری و تولید فیلم Tron: Ares در آگوست سال جاری در استودیویی در ونکوور کانادا آغاز خواهد شد. کامرون مانهان بیشتر برای بازی در فیلم های Shameless، Gotham، Mercy Street، Vampire Academy، The Giver، The Year of Spectacular Men و Shattered شناخته می شود. او همچنین در فیلم Star Wars Jedi: Fallen Order و Star Wars Jedi: Survivor نقش Cal Castis را بازی کرد.

تاریخ انتشار Tron 3 هنوز مشخص نشده است.

کامرون مانهان، ستاره بی‌وجدان، جدیدترین بازیگر دیزنی است که در ترون 3 به کارگردانی جرد لتو بازی می‌کند.

کامرون مانهان

جرد لتو در نقش آرس، جف بریجز در نقش کوین فلین، گرت هدلاند در نقش سم فلین، اولیویا وایلد در نقش کورا، ایوان پیترز در نقش گرتا لی شرور و منفی و جودی ترنر اسمیت از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم ترون: آرس حضور دارند. و ایفای نقش خواهد کرد. یواخیم رانینگ، کارگردان فیلم های Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales و Maleficent: Mistress of Evil، کارگردانی Tron 3 را بر عهده دارد.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیوندو بازیگر دیگر به جمع بازیگران فیلم Tron 3 اضافه شدند. به گزارش ددلاین، کامرون مانهان، بازیگر بی شرم، قراردادی با والت دیزنی برای بازی در فیلم Tron: Ares امضا کرده است. در مورد نقش ماننه در این فیلم اطلاعاتی در دست نیست، اما قرار است داستان Tron 3 بر روی آرس با بازی جرد لتو متمرکز شود که یک برنامه کامپیوتری است که ماجراجویی آن را در دنیای دیجیتال دنبال خواهیم کرد.

بخوانید  50 دلار در کنسول قابل حمل G Cloud لاجیتک صرفه جویی کنید
تحریریه مجله بازی یک گیمر