بازسازی اد: چگونه شخصیت جدید Street Fighter 6 آینده اش را نشان می دهد

مدتی است که Street Fighter V اد را به یک شخصیت قابل بازی تبدیل کرده است و از آن زمان تا حد زیادی تغییر کرده است. او که هنوز هم مانند Bison تحت قدرت Psycho است، از نظر زیبایی شناختی کمی لاغر شده است، اما گیم پلی او در Street Fighter 6 قوی تر و متمرکزتر از تجسم قبلی خود به نظر می رسد. نتیجه یک شخصیت فوق‌العاده سرگرم‌کننده، روان و قدرتمند است که درک آن به اندازه کافی آسان است، اما با عمق فراوان برای کسانی که واقعاً می‌خواهند پتانسیل‌های او را کشف کنند.

در طول کپکام جام گل های تیم با او.

ناکایاما سان گفت: «برای (من) شخصاً، او یک شخصیت بسیار مهم است. یکی از اصلی‌ترین کارهایی که می‌خواستیم با SF6 انجام دهیم، معرفی نسل بعدی شخصیت‌های Street Fighter بود؛ لوک، جیمی، کیمبرلی و اد.

اد ممکن است بر آنچه که SF6 تبدیل شد تأثیر گذاشته باشد، اما او همچنین بخشی از آینده آن است. ناکایاما سان ادامه داد: «اد، که در Street Fighter V ظاهر شد، عناصر باکسر (بالروگ) و دیکتاتور (گاومیش کوهان دار امریکایی) را در خود جای داده است، و بنابراین او یکی دیگر از شخصیت‌های جدید است که داستانش بیشتر و بیشتر به داستان کلی گره می‌خورد. Street Fighter 6.”

بنابراین چگونه توسعه یافت و Ed از چه چیزی ساخته شده است؟ قدرت روانی و مشت. مشت های زیادی. اساسا، این یک موقعیت “Captain Crunch: Oops, All Punches” با Ed در SF6 است. در SFV او از هر دو مشت استفاده کرد و ضربات (با قرار دادن او در قلمرو “کیک بوکسور”، یکی از سبک های مبارزه مورد علاقه من)، او اکنون یک بوکسور خالص است، بدون اینکه حتی یک ضربه در چشم باشد.

“اما برایان…” ممکن است بپرسید، “در مورد سه دکمه Kick که هر شخصیت دارد چطور؟ خوشحالم که بگویم با فشار دادن هر دکمه Kick یک پانچ «سوسوزن» متفاوت به شما می دهد، a la Thomas Hearns، که بسیار سریع است، برد بسیار خوبی دارد و به ترتیب زوایای بالا، پایین و افقی را پوشش می دهد. این امر حتی گیم پلی استاندارد آن را پویاتر می کند و به شما امکان می دهد به سرعت و به راحتی با انواع رویکردها مقابله کنید.

بخوانید  میراث هاگوارتز - نحوه استفاده از نتایج مسابقه کلاه مرتب‌سازی جادوگر جهان

ناکایاما سان گفت که بسیار هیجان زده است که بتواند اد را همانطور که در ابتدا برنامه ریزی کرده بود زنده کند و شخصیت ضدقهرمان اد را دوست دارد، اما یکی از چیزهایی که او فوق العاده به آن افتخار می کند، این انیمیشن ها و حرکات است. به طور کلی به نظر من، او و تیم کپکام باید افتخار کنید، زیرا حرکات و احساسات اد فوق العاده نرم، ظریف و عالی هستند.

ناکایاما سان گفت: “زمانی که ما موشن کپچر را برای اد انجام دادیم، (ما) با یک بوکسور حرفه ای برای رسیدن به آن کار کردیم.” “(ما) توانستیم در مورد ویژگی های خاص یک بوکسور که اد باید داشته باشد صحبت کنیم. در واقع، با گذشت زمان، وضعیت خنثی او فقط از طریق این بحث ها تغییر کرد. (ما) خوشحال بودیم که توانستیم با یک حرفه ای دیگر کار کنیم تا واقعاً بر حرکات او مسلط شود.

این توجه به جزئیات به احساس اد در SF6 منتقل می شود، که به طور خلاصه این است. 'خارق العاده.' او با سیستم‌های بازی جدید کاملاً راحت است، و در حالی که درایو راش او کمی کندتر است، برد اضافی که با استفاده از Drive Rush در یکی از Flicker Punches خود به دست می‌آورد بیش از آن است که آن را جبران کند. یکی دیگر از نتایج ساده‌سازی اد این است که اکنون حرکات او از ورودی‌های استاندارد «ربع دایره» استفاده می‌کند (اگر شما هم مثل من یک علاقه‌مند به «بازی‌های مبارزه با انیمه» هستید، ۲۳۶ یا ۲۱۴).

حتی با کمی ساده‌سازی، توصیف «انتخاب شخصیت» اد او را به‌عنوان یک نوع «مشکل» طبقه‌بندی می‌کند که «استفاده از آن دشوار است»، اما در حالی که این مطمئناً وقتی واقعاً در آن شیرجه می‌زنید درست است، ابزارهای او برای استفاده سطحی بسیار ساده هستند. سقف مهارت او نسبتاً بالا به نظر می‌رسد، با توجه به اینکه راه‌های متعددی برای استفاده (یا لغو) هر یک از ویژه‌های او وجود دارد، و استفاده از نسخه‌های پولی آن‌ها به معنای راه‌اندازی طولانی‌تر و مخاطره‌آمیزتر است (مگر اینکه راه‌اندازی خاصی داشته باشید که به شما امکان بارگذاری را می‌دهد. خطرات). رایگان). بازیکنانی که می خواهند از Ed به طور کامل استفاده کنند، چیزهای زیادی برای حفاری خواهند داشت.

بخوانید  مدیرعامل اکتیویژن بلیزارد سونی را به خرابکاری در قرارداد این شرکت با مایکروسافت متهم کرده است
شرحی ارائه نشده است

Street Fighter 6 از همان ابتدا هنر مفهومی بسیار چشمگیری داشت و ظاهرهای متنوعی را برای شخصیت ها نشان می داد. وقتی از Nakayama-san و Matsumoto-san در مورد روند آنها برای هدایت سبک شخصیت ها، به خصوص هنگام بازگشت از یک بازی قبلی مانند Ed، پرسیدم، آنها پاسخ دادند: “برای شخصیت هایی که از عناوین قبلی بازگشته اند، (ما) باید مطمئن شویم که بازیکنان از این شخصیت ها… احساس احترام می کنند و (ما) چیزهایی را که آنها دوست دارند در مورد آن شخصیت خاص حفظ می کنیم.

«از نظر خط داستانی، Street Fighter 6 از نظر خط داستانی زمانی در سری جدیدترین است. بنابراین اگر یک شخصیت میراثی بازگردد، مانند ریو، باید مطمئن شوید که جاذبه را احساس می کنید… داستان آن شخصیت. (ما) می‌خواهیم مطمئن شویم که شخصیت‌هایی که دوباره معرفی می‌کنیم احساس می‌کنند که به رشد و رشد ادامه می‌دهند و هیجان‌انگیز هستند.» “(اد) در V ظاهر خاصی داشت، اما (ما) می‌خواستیم او را طوری طراحی کنیم که او در 6 است. اگر به فهرست لیست نگاه کنید، به طور کلی، ممکن است متوجه شوید که مشت‌های همه شخصیت‌ها نسبتاً عالی هستند، که تحت تأثیر SF4 قرار گرفت. (ما) می خواستیم او کمی لاغرتر به نظر برسد، اما احساس نمی کردیم که بتوانیم به آن برسیم. بالاخره توانستیم این کار را در Street Fighter 6 انجام دهیم، بنابراین از این بابت بسیار خوشحالیم.

صحبت از حفظ چیزهایی که بازیکنان دوست دارند (و به گسترش آنها ادامه می‌دهد)، یکی از توانایی‌های مورد علاقه من (و یکی از قوی‌ترین توانایی‌های اد) روانی فلیکر او است. Psycho Flicker شبیه به SFV V-Skill 'Psycho Snatcher' خود، با شبکه ای از قدرت روانی میان رده دشمن را از بین می برد و مانند مشت های Flicker خود، Psycho Flicker همان زوایای بالا، پایین و افقی را پوشش می دهد.

Charging Psycho Flicker دشمن را گرفته و آنها را به سمت Ed می کشد، خواه حمله مورد نظر باشد یا مسدود شود، و Heavy Punch a Charged Psycho Flicker را به یک ترکیب چند منظوره عالی تبدیل می کند. اگر دشمن ضربه بخورد، منجر به یک کمبوی کامل می‌شود، اما حتی اگر آن را مسدود کند، اد همچنان یک مزیت دارد و به شما فرصت می‌دهد تا یک ضربه/پرتاب مخلوط کنید. همچنین این تنها راهی نیست که اد می تواند پس از جلوگیری از حمله بیشتر شود، زیرا مشت سنگین او یک امتیاز مثبت است. Psycho Knuckle شارژ شده او یک پرش خنثی تقریباً تمام صفحه است که همچنین بیشتر در بلوک است و منجر به یک ترکیب در هنگام ضربه می شود.

بخوانید  انتخاب جیمز فرانکو برای اجرا نقش فیدل کاسترو در فیلم Alina of Cuba

سطح 2 فوق العاده او (یادآور V-Trigger Psycho Cannon SFV) به او یک مزیت پوچ می دهد و به آرامی به تمام صفحه تبدیل می شود، به این معنی که شما می توانید کارهای زیادی را با آن انجام دهید، چه حریف شما بلاک کند یا ضربه بخورد. آیا متوجه روند هستید؟ خب، من مطمئنا هستم، و این با حال و هوایی که از اد در طول جلسه بازی ام گرفتم، مطابقت دارد. قدرت و انعطاف پذیری همه این ابزارها، همراه با پرتابه دو قسمتی او، به او احساس تعادل بیشتری می‌دهند و چیزی را به او می‌دهند که بسیاری از دشمنان بوکسور در بازی‌های جنگی فاقد آن هستند. حضور میان برد و بلند مدت

از آنجایی که بسیاری از حملات اد نواحی واضح و قوی را پوشش می‌دهند، پریدن و انجام مسابقات بلافاصله برای من بسیار سرگرم کننده بود (که در SF6 نیز صادق است). نه تنها این، بلکه در ترکیب با کار انیمیشن عالی، صحنه‌های آزمایشگاهی جدید تاریک، استعداد خودپسند، لباس‌های جذاب و صداپیشگی سرگرم‌کننده، اد طعم زیادی دارد. فکر می‌کنم او برای بازی کردن فوق‌العاده است، و من نمی‌توانم صبر کنم تا بیشتر از این با او بازی کنم.

مهمتر از همه، کپکام رویکردی بسیار عمدی را برای طراحی مجدد اد در نظر گرفت. او احساس آشنایی دارد اما مانند تعداد کمی از شخصیت‌های دیگر در فهرست Street Fighter 6 بازی می‌کند. واضح است که ناکایاما می‌خواهد این جمله را تایید کند که اد نماینده آینده فرنچایز است. ورود به Street Fighter 6 گامی هیجان انگیز در این تکامل است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر