میراث هاگوارتز – نحوه استفاده از نتایج مسابقه کلاه مرتب‌سازی جادوگر جهان

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

ابتدا باید به وب سایت دنیای جادوگری و یک حساب کاربری قدیمی بسازید. پس از ورود به سیستم یا ایجاد حساب کاربری، باید آن را انتخاب کنید مسابقه مرتب سازی خانه. در اینجا، به یک سری سؤالات پاسخ می‌دهید که برای تعیین اینکه شما چه نوع فردی هستید و به کدام خانه تعلق دارید، پاسخ می‌دهید. هنگامی که نتیجه خود را دریافت کردید، می خواهید به مسابقه Discover Your Wand بروید. یک آزمون پاترونوس نیز در دسترس است، اما مانند آزمون‌های خانه مرتب‌سازی و Discover Your Wand به میراث هاگوارتز منتقل نمی‌شود.

هاگوارتز Legacy توسط Avalanche Software، یکی از شرکت‌های تابعه برادران وارنر توسعه داده شده است. سرگرمی های تعاملی این بازی به دلیل اظهارات ترنس هراسی توسط جی کی رولینگ، نویسنده هری پاتر، درگیر جنجال شده است. اگرچه او شخصاً در توسعه آن دخالتی ندارد، اما همه چیز را از موفقیت آن به دست می آورد. برای اطلاعات بیشتر، مقاله عمیق ما را در مورد تأثیر نظرات رولینگ بر جامعه ترنس بخوانید. در این مقاله، پیوندهایی به سازندگان ترنس که می‌توانید از آنها حمایت کنید، و همچنین خیریه‌هایی را که می‌توانید به آنها کمک مالی کنید، پیدا خواهید کرد.

مسابقه عصا شبیه به خانه طبقه‌بندی است، قبل از پرسیدن سؤالاتی مانند اینکه به کدام ویژگی شخصیتی افتخار می‌کنید یا اگر انتخابی داشته باشید، به اقیانوس، قلعه یا جنگل می‌روید. هنگامی که مسابقه کوتاه را کامل کردید، یک عصا برای شما انتخاب می شود.

بخوانید  تعیین رتبه بندی بازی Wo Long: Fallen Dynasty

در نهایت، وقتی بازی Hogwarts Legacy را شروع می‌کنید، از شما خواسته می‌شود که وارد حساب WB Games خود شوید یا بازی به طور خودکار آن را تشخیص می‌دهد. پس از آن، وقتی به کلاه مرتب‌سازی برسید، همچنان همان سؤالات معمولی را می‌پرسد، اما نتیجه نهایی خانه‌ای خواهد بود که در مسابقه خود دریافت کردید. در صورت تمایل می توانید خانه دیگری را در این مرحله از بازی انتخاب کنید. همین نتیجه زمانی رخ خواهد داد که شما به سراغ انتخاب چوب دستی خود در بازی بروید.

در آغاز سفر جادوگری خود در میراث هاگوارتز، کلاه مرتب سازی را در هاگوارتز دریافت خواهید کرد که تعیین می کند در کدام خانه قرار بگیرید. در بازی، کلاه مرتب سازی سوالات بسیار محدودی می پرسد و در نهایت به شما اجازه می دهد انتخاب کنید که در کدام خانه قرار بگیرید. با این حال، برای طرفدارانی که می‌خواهند در یک خانه قرار بگیرند و بر اساس شخصیت خود یک چوب دستی دریافت کنند، می‌توانید حساب WB Games خود را به یک حساب Wizarding World پیوند دهید تا خانه و چوب دستی شما در بازی توسط رسمی مسابقه تعیین شود. برای این کار باید از قبل راه اندازی کنید، در اینجا نحوه انجام آن آورده شده است.

نحوه استفاده از مسابقه رسمی کلاه مرتب سازی جهان جادوگر در میراث هاگوارتز

در صورت تمایل می توانید خانه دیگری را در بازی انتخاب کنید.
در صورت تمایل می توانید خانه دیگری را در بازی انتخاب کنید.

اکنون می خواهید به همان صفحه فرود در صفحه بازگردید سایت اینترنتی، جایی که اکنون از شما می خواهد حساب Wizarding World خود را به حساب WB Games خود متصل کنید. روی لینک کلیک کنید و دستورالعمل ها را دنبال کنید اگر یک حساب WB Games ندارید، باید آن را ایجاد کنید. در زیر نمایه خود، بخشی را برای پیوند دادن حساب ها پیدا خواهید کرد – این است account.wbgames.com/linked-accounts اگر در پیدا کردن آن مشکل دارید در انتهای لیست، می توانید پیوند بین حساب WB Games خود و حساب Wizarding World را تأیید کنید. در مرحله بعد، باید حساب WB Games خود را به پلتفرمی که می‌خواهید در آن بازی کنید، Xbox، PlayStation یا Steam مرتبط کنید.

بخوانید  Astarion and Baldur's Gate 3 Narrator در بیشتر بازی‌های D&D ظاهر می‌شود