انتخاب جیمز فرانکو برای اجرا نقش فیدل کاسترو در فیلم Alina of Cuba

علاوه‌بر فیلم Alina of Cuba، یک مستند دیگر تحت عنوان Revolution’s Daughter نیز همزمان با این پروژه تهیه می‌شود که به اتفاقات پشت صحنه ساخت فیلم و مصاحبه با آلینا فرناندز واقعی اختصاص دارد.



منبع

به گزارش نشریه ورایتی، جیمز فرانکو، بازیگر سه‌گانه مرد عنکبوتی و فیلم اُز بزرگ و قدرتمند برای نقش آفرینی فیدل کاسترو، سیاستمدار و رهبر انقلاب کوبا در فیلم مستقل Alina of Cuba انتخاب شده است. پیش از این آنا ویلافاچه، بازیگر و خواننده آمریکایی فیلم On Your Feet برای نقش آلینا فرناندز، دختر فیدل کاسترو در این فیلم انتخاب شده بود. میا میسترو نقش ناتالیا روولتا، مادر آلینا را اجرا خواهد کرد.

این فیلم زندگی آلینا فرناندز، فرزند نامشروع کاسترو و منتقد سلطنت او در کوبا پیش از ترک کشور و فرار به اسپانیا در سال ۱۹۹۳ را روایت می‌کند. انتخاب جیمز فرانکو به‌عنوان بازیگر نقش کاسترو مورد حمایت شخص آلینا فرناندز قرار گرفته که در این پروژه به‌عنوان مشاور بیوگرافی فعالیت می‌کند.

جیمز فرانکو برای بازی در نقش فیدل کاسترو

جیمز فرانکو قرار است در فیلم مستقل Alina of Cuba نقش فیدل کاسترو، سیاستمدار و رهبر انقلاب کشور کوبا را بازی کند.

میگوئل باردم، کارگردان فیلم Alina of Cuba خواهد بود و خوزه ریورا و میلو کروز وظیفه‌ی نگارش فیلمنامه آن را برعهده دارند. این پروژه از پانزدهم اوت کلید می‌خورد و فیلم‌برداری آن در کلمبیا صورت می‌گیرد. سایر بازیگرهای حاضر در این فیلم شامل آنا دلا روزا، ماریا سیسیلیا بوترو، هاردینگ جونیور، شان چوینگ و رافائل ارنستو هرناندز می‌شوند.

بخوانید  تعیین تاریخ انتشار نسخه کیفیت انیمیشن ماریو