این کتاب عالی داستان بازی های قابل حمل را بیان می کند

این کتاب کل تاریخ بازی‌های دستی را پوشش می‌دهد و رویدادهای مهمی مانند اختراع Game & Watch توسط Gunpei Yokoi فقید و موفقیت عظیم Pokemon در Game Boy و همچنین افکار شخصی در مورد بازی‌های دستی قدیمی را بازگو می‌کند. بسیاری از نویسندگان. برخی از مشارکت کنندگان عبارتند از الکس اولنی، باب وولف، برایان کرسنته، جانت گارسیا، جف گراب، مایک دایور و بسیاری دیگر. مقالات و مقالات نیز با تصاویر منحصر به فرد توسط بسیاری از هنرمندان تکمیل شده است. این می تواند یک مکمل خوشامد برای هر قفسه کتاب یا میز قهوه خانه فن های قابل حمل قدیمی باشد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

هرکسی که نتوانست از چیزهای باورنکردنی حمایت کند یک داستان جیبی کتاب در اولین کمپین Kickstarter خود در سال گذشته خوشحال خواهد شد که بشنود این کتاب به خرده‌فروشان بزرگ می‌آید. این چاپ جدید از تاریخچه دستی اواخر امسال در سراسر جهان منتشر خواهد شد و پیش خرید کتاب هم اکنون موجود است در آمازون فقط 36 دلار برای نسخه Kindle یا 45 دلار برای جلد گالینگور.

نسخه خرده فروشی A Handheld History در 17 اکتبر در سراسر جهان منتشر خواهد شد. با آمازون، همچنین می‌توانید نسخه‌های گالینگور و کتاب الکترونیکی را در Target، Barnes & Noble، Waterstones و Apple Books پیش‌سفارش کنید.

تاریخچه دستی با همکاری Retro Dodo و مجله مستقل بازی های ویدیویی Lost In Cult ایجاد شد. پروژه اصلی از طریق یک کمپین بسیار موفق Kickstarter در آوریل 2022 تأمین مالی شد، اما تیم سازنده اکنون با هارپر کالینز کار می کند تا مطمئن شوند که می توانند نسخه های بیشتری را برای خوانندگان در سراسر جهان دریافت کنند.

بخوانید  قسمت سوم استریم بازی Prince of Persia: The Lost Crown با دوبله فارسی
یک داستان جیبی
یک داستان جیبی