انیمیشن Among Us در حال ساخت معرفی صداپیشه ها

شبکه CBS از ساخت یک سریال انیمیشنی بر اساس بازی «در میان ما» خبر داد و صداپیشگان این کارتون را در اختیار گرفت.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یک اقتباس دیگر مبتنی بر بازی ویدیویی در دست ساخت است. استودیو CBS از ساخت یک سریال انیمیشنی با الهام از بازی Among Us خبر داد و به گفته این استودیو Randall Park، Elijah Wood، Ashley Johnson و Yvette Nicole Brown صداپیشگی شخصیت های این مجموعه انیمیشنی را بر عهده خواهند داشت. اطلاعات زیادی در دسترس نیست، اما مانند بازی آن، Among Us ظاهراً خدمه یک سفینه فضایی را دنبال می کند که باید یک موجود بیگانه تغییر شکل دهد که تمایل دارد اعضای خدمه را بکشد.

در میان ما، پارک به عنوان صدای رید، کاپیتان سرسخت سفینه فضایی، جانسون در نقش پرپل، رئیس امنیتی مشکوک کشتی، نیکول براون در نقش اورنج، رئیس منابع انسانی، و گرین، کارآموز بدون مزد، بازی می‌کنند. استودیوی CBS با همکاری Eye Animation Productions و Titmouse تولید این انیمیشن را بر عهده دارد و تولید این انیمیشن در تابستان 2023 آغاز خواهد شد.

اوون دنیس، نویسنده Infinity Train، مسئولیت تهیه کنندگی Among Us را بر عهده دارد و همچنین به عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه خواهد بود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این مجموعه انیمیشنی در دسترس نیست، اما Among Us توانسته در دوران شیوع کرونا به محبوبیت زیادی دست یابد و تا تابستان سال ۲۰۲۱ بیش از ۱۵ میلیون نسخه از این بازی به فروش رفت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  انتشار تریلر جدید و کوتاه فیلم Mission Impossible 7 با بازی تام کروز