انتشار تریلر جدید و کوتاه فیلم Mission Impossible 7 با بازی تام کروز

دانلود از آپارات

Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One قرار است در 14 جولای اکران شود و پس از آن Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two در 28 ژوئن 2024 منتشر خواهد شد.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One منتشر شده است. پارامونت به تازگی تبلیغ تلویزیونی جدیدی را برای Mission Impossible 7 منتشر کرده است که در طی آن شاهد چند فیلم کوتاه جدید نیز هستیم، اما بیشتر فیلم هایی که در نمایش های قبلی این فیلم اکشن دیده ایم. در زیر می توانید این تریلر کوتاه را تماشا کنید:

کریستوفر مک کوری کارگردان فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One نیز به تازگی عکسی از پایان مراحل ساخت و پس از تولید این فیلم اکشن منتشر کرده است که در ادامه مشاهده می کنید:

تام کروز، ربکا فرگوسن، هیلی آتول، عیسی مورالس، پام کلمنتیف، شی ویگهام، سایمون پگ، هنری چرنی، ونسا کربی، وینگ ریمز، کری الویس، ایندیرا وارما، راب دیلینی، چارلز پارنل، مارک گیتیس، هولت مک‌کالانی، نیک آفرمن، جانت مک‌تیر، هانا وادینگهام و ماریلا گاریگا آنها از جمله بازیگران قسمت های هفتم و هشتم فیلم ماموریت غیرممکن هستند و به ایفای نقش پرداخته اند. کریستوفر مک کوری که او پیش از این کارگردانی و نگارش فیلمنامه Mission Impossible: Rogue Nation و Mission Impossible: Fallout را بر عهده داشت و برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دو قسمت Mission: Impossible – Dead Reckoning بازگشت.

بخوانید  مجموعه جعبه مانگا کامل Demon Slayer تقریباً نصف برای مدت محدودی در آمازون در دسترس است

پارامونت اخیرا تریلر کوتاه جدیدی از این فیلم منتشر کرده است فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One با بازی تام کروز منتشر شد.

تام کروز در حال دویدن در خیابان در ماموریت غیرممکن - بخش اول حساب مرده

مقاله مرتبط:

  • 6 شیرین کاری تام کروز که می تواند منجر به مرگ او شود