انتشار تریلر داستانی بازی Amnesia: The Bunker

Amnesia: The Bunker در طول جنگ جهانی اول اتفاق می افتد و بازیکن کنترل هنری کلمان، یک سرباز فرانسوی را بر عهده دارد. او خود را در یک پناهگاه متروک می بیند و باید راهی برای فرار پیدا کند. در راه این فرار خطرات و تله های زیادی وجود دارد. اما بدتر از همه، یک هیولا به دنبال بازیکنی است که با حرکاتش مطابقت داشته باشد. یافتن منابع و مراقبت از مشکلات ضروری است. اما هیچ کس نمی داند در تاریکی چه چیزی در انتظار اوست.

اگرچه Amnesia: The Bunker دارای یک سندباکس و نسخه بقای این مجموعه ترسناک است، اما همچنان داستانی جذاب برای طرفداران این مجموعه است. به همین دلیل تریلری از بازی مذکور منتشر شده است که وضعیت نامطلوب شخصیت اصلی و راه فرار از دست هیولای ترسناک تعقیب کننده بازیکن را نشان می دهد.

Amnesia: The Bunker بازی روز 26 می (16 می) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس ایکس باکس سری اس و رایانه های شخصی در دسترس خواهد بود.

سازندگان Amnesia: The Bunker تریلری از این بازی منتشر کرده اند که فرار، مواد منفجره و هیولاهای بازی را به نمایش می گذارد.

به لطف تصادفی سازی، تجربه بازی هر بار متفاوت است و بازیکن باید خود را با شرایط وفق دهد. یک سرگرمی درون بازی وجود دارد که به عنوان یک اتاق امن برای صرفه جویی در پیشرفت شما، نیرو دادن به ژنراتور و ذخیره منابع عمل می کند. اگرچه مکانیک سلامت بازی قبلی حذف شده است، اما یک تعامل بین روشنایی و تاریکی وجود دارد زیرا هیولا ترجیح می دهد در تاریکی شکار کند.

بخوانید  تریلر Tekken 8 حملات غافلگیر کننده آلیسا را ​​نشان می دهد

دانلود از آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر