اختصاص به روز رسانی جدید نسخه PC The Last of Us Part 1 به رفع اشکالات و بهبودهای فنی

Naughty Dog اخیرا آپدیت جدیدی را برای The Last of Us Part 1 بر روی کامپیوتر منتشر کرده است که چندین مشکل فنی و باگ اصلی را برطرف می کند. به گفته توسعه‌دهنده، به‌روزرسانی جدید شامل رفع خرابی‌هایی است که می‌توانند به‌طور تصادفی هنگام تغییر لباس شخصیت‌ها رخ دهند.

به‌روزرسانی جدید نسخه رایانه شخصی The Last of Us Part 1 خرابی‌ها را برطرف می‌کند، زمان بارگذاری را کاهش می‌دهد و از CPU کمتری استفاده می‌کند.

علاوه بر این، بهینه سازی در زمینه پردازش بافت زنده برای کاهش قابل توجه استفاده از CPU انجام شده است. علاوه بر این، افزایش تعداد بارگذاری‌های فعال به کاهش زمان بارگذاری در طول بازی کمک می‌کند.بعد، Naughty Dog مشکلی را که باعث غیرفعال شدن کنترل‌کننده‌های آنالوگ Xbox و DualSense شده بود، برطرف کرد. با این به‌روزرسانی، بازیکنان می‌توانند از گزینه Screen Magnifier استفاده کنند و نماد کمک ناوبری دیگر در بدنه مدل کاراکتر قطع نمی‌شود.

بازی The Last of Us Part 1 در اواخر اسفند ماه گذشته برای رایانه های شخصی منتشر شد و به دلیل مسائل فنی مختلف با واکنش های بسیار منفی روبرو شد. اما Naughty Dog با همکاری استودیوی Iron Galaxy در تلاش است تا مشکلات این بازی را برطرف کند.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  تاریخ انتشار بازی Pathless برای کنسول های Xbox و Nintendo Switch مشخص شد