آیا Ospreay در Assassin's Creed وارد خواهد شد و NJPW و اهداف AEW خود را ترک خواهد کرد.


در هشت سال گذشته، ویل اوسپری با New Japan Pro Wrestling اجرا کرده است و به یکی از بزرگترین ستاره های آن و حتی یکی از قهرمانان سابق جهان تبدیل شده است. در اوایل دوران تصدی خود در نیو ژاپن، این مجری تحت نام “قاتل هوایی” ظاهر شد، با تجهیزاتی که از شخصیت اصلی Assassin's Creed الهام گرفته شده بود، Ezio. حالا که دوران حضورش در NJPW را به پایان می‌رساند، اوسپری اخیراً با یک لباس جدید پیچیده که از جیکوب فرای از Assassin's Creed Syndicate در جریان مسابقه خیمه شب بازی‌اش در رسل کینگوم الهام گرفته شده بود، دوباره به گذشته‌اش نگاه کرد.

این لباس با کلاه بالایی و تیغه مخفی به نمایش گذاشته شده بود. اما این خیلی بیشتر از این بود، زیرا حتی موسیقی تم بازی در گنبد نمادین ژاپن در توکیو پخش شد، قبل از اینکه به تم سنتی Ospreay، “Elevate” بپیوندد.

در صحبت با GameSpot، Ospreay – که به زودی پس از پایان قرارداد جدید ژاپن، کشتی گیر AEW می شود – فاش کرد که این همکاری کار فربد اسنااشاری، روزنامه نگار نیو ژاپن و کریس ناوالتا از یوبی سافت بوده است. برای اوسپری، این یک رویای مادام العمر بود که به حقیقت پیوست.

او گفت: “منظورم این است که فربد همه چیز را مطرح کرد. او راه هایی برای انجام این کار پیدا کرد و توانست در کنار یوبی سافت و نیو ژاپن برای دریافت آهنگ موضوع Assassin's Creed با یکدیگر ارتباط برقرار کند.” “باید از او به خاطر آن تشکر کنم. او به معنای واقعی کلمه به من کمک کرد تا رویایی را زندگی کنم. من این را بارها گفته ام، مرد، زمانی که کشتی را شروع کردم، مربی من گرگ بوریج به من گفت “تو باید چیزی را بدست آوری که مردم با آن ارتباط برقرار کنند. .”

در دنیای کشتی، Ospreay سالهاست که مترادف Assassin's Creed بوده است، زیرا این بازی به او کمک کرد تا شخصیت خود را در طول تکاملش درک کند. “این همیشه مورد من بوده است، درست است؟ من واقعاً با Assassin's Creed ارتباط برقرار کردم. نمی دانم چرا. فکر می کنم به دلیل دویدن آزاد، پارکور، نحوه حرکت آن بود… احساس می کنم به این موضوع مربوط می شود. بنابراین، من می‌خواستم «قاتل هوایی» باشم. این می‌توانست تمام شخصیت من، بر اساس نگاه من به اطراف، اتزیو باشد، زیرا او اولین کسی بود که با او بازی کردم. “

بخوانید  کاهش 13 درصدی درآمد بخش بازی مایکروسافت

اولین بازی Assassin's Creed در سال 2007 منتشر شد و 12 دنباله داشت که جدیدترین آنها Assassin's Creed Mirage است که سال گذشته منتشر شد. تاریخچه خود Ospreay با فرنچایز از جایی در این بین شروع می شود.

او به خاطر می‌آورد: «اولین بار در 18 سالگی آن را بازی کردم. Brotherhood و سپس Revelations بود، بنابراین آنجا بود که با هم ارتباط برقرار کردم. پس از تکمیل آن ها، او سپس به بازی ها به ترتیب زمانی بازگشت. “از آن زمان، من تبدیل به مردی شدم که منتظر بازی های جدیدی هستم که هر بار منتشر می شوند. من بسیار هیجان زده هستم. عمدتا برای تریلرها. احساس می کنم این تریلرهای سینمایی بیش از حد من را جذب کرده است. هر تریلرهایی که داشتند. انجام شد، آن حس فیلم را داشت. [Assassin’s Creed] بازی ای که من مالک آن بوده ام و هرگز از آن ناامید نشده ام.”

ورود Assassin's Creed دنباله‌ای از Kenny Omega با تم Final Fantasy 7 در سال گذشته است، جایی که ستاره AEW و قهرمان اسبق سنگین وزن IWGP، زره و شمشیر Sephiroth را به تن کرد. تکمیل کننده امگا فرشته تک بال نام دارد و پس از سال ها ورود بزرگ، سرانجام به عنوان یکی از بزرگترین شروران بازی های ویدیویی به گنبد توکیو رسید. به عنوان یکی از بزرگترین رقبای امگا، اوسپری از اینکه کنی بتواند ابتدا این نوع همکاری را انجام دهد، آزارش نمی داد.

او خندید: «من نمی‌دانستم که این امکان برای من وجود دارد. “نمی‌دانستم که فرصت‌هایی برای همکاری در بازی‌های ویدئویی و کشتی وجود دارد. شما می‌بینید که افرادی مانند شخصیت‌های فیلم‌ها یا بازی‌های ویدئویی لباس می‌پوشند، یا فقط در حال بازی کردن هستند. من قبلاً این کار را انجام داده‌ام، اما از نظر یک همکاری رسمی، من هرگز در مورد آن چیزی نشنیده بودم.

در مورد آینده او، اوسپری دو مسابقه بزرگ با نیو ژاپن دارد: یک مسابقه انفرادی با مربی سابقش کازوچیکا اوکادا و یک مسابقه 10 نفره در قفس، اولین مسابقه قفس در نیو ژاپن در بیش از 20 سال. اوسپری در تاریخ 11 فوریه در New Beginning در اوزاکا با هم تیمی هایش در یونایتد امپراتوری مقابل دیوید فینلی و بولت کلاب وار داگ ها تیم خواهد شد.

بخوانید  فیلم جدید دراکولا به کارگردانی لئونه
شرحی ارائه نشده است

برای مسابقه مقابل اوکادا، که این آخر هفته در نبرد NJPW در دره در کالیفرنیا برگزار می‌شود، Ospreay کامل می‌شود.

«می‌توانم داستان‌هایی درباره اولین تورم در ژاپن برایتان تعریف کنم [debit] کارت به دلایل عجیبی به تازگی غیرفعال شده است. حدس می‌زنم به این دلیل بود که در خارج از کشور بود و دیدند که مقدار زیادی پول از حساب من خارج می‌شود و بانکم آن را بسته است. من نتوانستم به بانکم بروم تا دوباره آن را باز کنم، بنابراین اوکادا از من مراقبت کرد. هرگز قرار نبود مردی شود که در کنار اوکادا بودم. اگر می خواستم بهترین باشم، باید بهترین ها را شکست می دادم. »

اوسپری گفت که می‌خواهد چیزی را به اوکادا ثابت کند و بدون اولین پیروزی مقابل او در سال 2019، نمی‌توانست مردی باشد که الان هست.

او ادامه داد: «راستش را بخواهید، احساس می‌کنم آخرین کسی هستم که به دور دنیا رفتم و با بهترین‌ها رقابت کردم و آنها را شکست دادم. مثل آن دویدن ریک فلیر است که همه درباره آن صحبت می کنند، جایی که او از شهری به شهر، کشوری به کشور دیگر، بدون خواب و بدون برگزاری این مسابقات 30 دقیقه ای افسانه ای سفر می کرد.

“این برای من است تا به اوکادا نشان دهم که من تبدیل شده ام. ما هر دو از رسل کینگدوم تا زمان برگزاری این مسابقه استراحت کرده ایم، بنابراین هیچ بهانه ای وجود ندارد. فقط باید بفهمم که آیا همه اینها ارزشش را داشت یا خیر.” “.

پس از این مسابقات با نیو ژاپن، اوسپری برای چیزی که می‌تواند به بزرگترین گام در دوران حرفه‌ای‌اش تبدیل شود، آماده است، پیوستن تمام وقت به All Elite Wrestling. اما او دیگر آن مردی نیست که در اولین سفرش به ژاپن بود.

او گفت: “من دارم خاکستری می شوم، من به عنوان یک مرد می فهمم که چه کسی هستم.” توانایی های هوایی من هنوز وجود دارد، اما آنها با یک سبک قوی ترکیب شده اند. احساس می کنم آماده هستم تا بازیکن اصلی باشم.”

بخوانید  امکان معرفی Metal Gear Solid 3 Remake در ویترین بعدی پلی استیشن

با این حال، طبق گفته Ospreay، AEW همیشه تضمینی نبوده است. او گفت که پیشنهادی از طرف WWE روی میز وجود دارد. در نهایت، AEW پیشنهاد بهتری دریافت کرد و اوسپری به تونی خان اعتماد کرد. او در حال حاضر حدود 10 بار زیر نظر خان کار کرده است، از جمله شرکت در اولین رویداد درب ممنوعه که در آن از مسابقات قهرمانی IWGP ایالات متحده که اکنون منقرض شده بود، در برابر نارنجی کسیدی دفاع کرد.

او گفت که خان به او احترام می گذارد و زمانی را که برای مسابقاتش می خواهد به او می دهد. او گفت: “من می خواهم بدانم که در رینگ چه کار می کنم، و بقیه کارها برای من آسان است.” “چه چیزی بیشتر می توانید از یک رئیس بخواهید؟”

اوسپری با پیوستن به AEW و پشت سر گذاشتن دنیای ژاپن جدید، فهرستی از چیزهایی دارد که باید فهرست شخصی خود را بررسی کند. در بالا؟ رویداد اصلی استادیوم ومبلی به عنوان بخشی از AEW's All Out در سال 2024. البته، همیشه راه‌های بیشتری برای به چالش کشیدن خود وجود دارد.

او گفت: “چیزی وجود دارد که می توانم از آن بالا بروم، چیزی وجود دارد که می توانم روی آن بسازم.” “اولین مسابقه با کریس جریکو، که یکی از بزرگترین ستاره های کشتی در جهان است، احتمالاً بزرگترین ستاره شرکت در آن زمان بود. من می خواهم از آنجا پیشرفت کنم. می خواهم ببینم دیگران چه می گویند. [list items] من می توانم بررسی کنم. من می خواهم به مسابقات قهرمانی بروم. می‌خواهم عناوین جهانی را هدف بگیرم. من می خواهم ببینم واقعاً چه کاری می توانم انجام دهم زیرا هرگز در این موقعیت ها قرار نگرفته ام. نیو ژاپن یک محصول کشتی مبتنی بر ورزش است و واقعاً به خاطر شخصیت های روی صفحه نمایش شناخته شده نیست. بنابراین این برای من جدید است و من فقط می خواهم خودم را آزمایش کنم. من می‌خواهم تمام تلاشم را برای شنا در آب‌هایی انجام دهم که چندان مطمئن نیستم، بنابراین برای من همه اینها یک چالش است.”

تاریخ شروع رسمی همکاری Ospreay با AEW به صورت تمام وقت در حال حاضر مشخص نیست.

اعتبار تصویر: کشتی حرفه ای جدید ژاپنی



تحریریه مجله بازی یک گیمر