فیلم جدید دراکولا به کارگردانی لئونه

لوک بسون کارگردان لئون وظیفه کارگردانی فیلم جدید دراکولا را بر عهده گرفته است و اولین بازیگران این فیلم مشخص شده اند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونفیلم دیگری با الهام از دراکولا در دست ساخت است. لوک بسون کارگردانی دراکولا را بر عهده دارد که قرار است داستان منشأ دراکولا را روایت کند و کلاب لندری جونز که در فیلم های Get Out و Three Billboards Outside Ebbing، Missouri و کریستوف والتز بازی کرده است، با سابقه بازیگری در فیلم های Inglourious Basterds و جانگو رها شده.

لوک بسون، کالب لندری جونز و کریستوف والتز

لندری جونز قبلا با بسون در فیلم Dogman کار کرده بود و قرار است در فیلم جدید این کارگردان نقش دراکولا را ایفا کند. فیلم جدید دراکولا با بودجه کلان بازگویی رمان کلاسیک گوتیک برام استوکر است که تبدیل کنت ترانسیلوانیا به یک خون آشام را دنبال می کند. چندین کارگردان بر اساس این شخصیت شرور معروف فیلم هایی ساخته اند، از جمله فیلم «دراکولا» محصول 1992 برام استوکر به کارگردانی فرانسیس فورد کاپولا.

داستان فیلم در دهه 1890 درباره مردی نجیب زاده می گذرد که همسرش را از دست می دهد و در حین عزاداری به خون آشام تبدیل می شود و خداوند او را نفرین می کند. در حالی که داستان اصلی استوکر از کشتی بدبخت Demeter که به انگلستان می رود و به دنبال آن داستان قهرمانان مختلف می گوید، فیلم بسون قرار است بر داستان زندگی اولیه دراکولا و رابطه او با همسرش تمرکز کند.

Dogman آخرین ساخته بسون است که در جشنواره فیلم ونیز 2023 نقدهای مثبتی دریافت کرده است.بسون کارگردانی آثاری چون Le Dernier Combat، Subway، La Femme Nikita، Léon: The Professional، The Fifth Element، The Messenger: The Story of Joan of Arc را بر عهده داشته است. , ماجراهای فوق العاده ادل بلان سک, فیلم لوسی, فیلم والرین. شهر هزار سیاره و فیلم آنا معروف هستند.

بخوانید  واکنش متخصص اسلحه به سلاح ها در Resident Evil 4 (2023) PART 2

تحریریه مجله بازی یک گیمر