امکان معرفی Metal Gear Solid 3 Remake در ویترین بعدی پلی استیشن

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

نیک بیکربنیانگذار XboxEra اخیراً در پادکست خود توضیح داده است که قرار است نسخه بازسازی شده Metal Gear Solid 3 در نمایشگاه PlayStation Showcase که ظاهراً برای پایان این ماه برنامه ریزی شده است، معرفی شود. بیکر ادامه داد که این بازسازی احتمالاً در انحصار کنسول پلی استیشن 5 است.

اگر گزارش‌های مربوط به PlayStation Showcase در پایان این ماه درست باشد، احتمالاً جزئیات بیشتری در مورد بازی‌های آینده کونامی به دست خواهیم آورد. در اوایل سال جاری، گزارشی ادعا کرد که نسخه بازسازی شده Metal Gear Solid 3 قرار است در سال 2024 منتشر شود.

چند سالی است که شایعات مربوط به Metal Gear Solid 3 Remake در میان جدیدترین اخبار بازی به گوش می رسد و اکنون به نظر می رسد زمان معرفی آن بسیار نزدیک است. اوایل سال جاری گزارش شده بود که دو نسخه از سری Castlevania شامل نسخه بازسازی شده و یک بازی جدید توسط کونامی در جریان رویداد E3 2023 معرفی می شود که بعداً این رویداد به طور رسمی لغو شد و اکنون به نظر می رسد که ناشر ژاپنی به دنبال رونمایی از جدیدترین بازی های خود در پلی استیشن ویترین است.

سپس Jaz Corden، یکی دیگر از گزارشگران صنعت بازی از Windows Central Media، آن را تایید کرد و در توییتر توضیح داد که شنیده است که بازسازی Metal Gear Solid 3 انحصاری برای پلی استیشن 5 است. کوردن همچنین گفت که سونی قراردادهای انحصاری با Konami امضا کرده است. فرنچایزهای Metal Gear Solid، Silent Hill و Castlevania. تاکنون به صورت رسمی اعلام شده است که بازی Silent Hill 2 Remake به صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. با این حال، اطلاعات رسمی در مورد انحصاری بودن دو مجموعه دیگر کونامی هنوز تایید نشده است.

بخوانید  These Legend Of Zelda Metal Puzzles Are Probably More Confusing Than The Water Temple

بر اساس گزارش های جدید، احتمال رونمایی از نسخه بازسازی شده Metal Gear Solid 3 در نمایشگاه آتی سونی وجود دارد.