آغاز تهدیدهای فردی شب برای بازی در فیلم ترسناک Five Nights at Freddy’s


بلومهاوس پوستر جدیدی برای فیلم Five Nights at Freddy’s منتشر کرد که شامل بیلبوردی برای پیتزای فردی Fazbear است.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، می دانیم که Blumhouse Productions پوستر جدیدی از فیلم Five Nights at Freddy’s به کارگردانی اما موضوع با طرفداران به اشتراک گذاشته شد یونیورسال پیکچرز قصد دارد این فیلم ترسناک ماوراء طبیعی را در تاریخ 5 آبان 1402 (27 اکتبر 2023) اکران کند. طرفداران می توانند این اقتباس سینمایی را در همان روز اکران در شبکه طاووس تماشا کنند.

پوستر جدید پنج شب در فردی

پنج شب در ماجراهای فردی نگهبان پریشان با نقش آفرینی جاش هاچرسون او را دنبال می کند که در پیتزای خانواده فردی Fazbear شروع به کار می کند. این نگهبان در اولین شب کار در این مکان متوجه می شود که به این راحتی امکان زنده ماندن در شیفت شب وجود نخواهد داشت. زیرا موجودات غول پیکر انیماترونیک بعد از نیمه شب شروع به حرکت می کنند و همه را می کشند.

متیو لیلاردبازیگر فیلم اسکوبی دو پایپر روبیوبازیگر سریال ناپایدار الیزابت لیلشمارش معکوس بازیگر سینما ماری استوارت مسترسونمجری که در بهشتی Prisoners ظاهر می شود، لوکاس گرانتمجری که در The Patient ظاهر می شود کت کانر استرلینگبازیگر سریال تیزهوشان (استعداد) و جسیکا بلک مورمینا بازیگر سینما با جاش هاچرسون در فیلم Five Nights at Freddy’s بازی می کند.

اما تمی، کارگردان باد، روی صندلی کارگردانی فیلم Five Nights at Freddy’s and co-op خم شده بود. بازی را به یاد بیاور و اسکات کاتنخالق سری بازی فیلمنامه را نوشته است. این فیلم توسط Blumhouse Productions و Stryker Entertainment تولید و توسط Universal Pictures توزیع شده است. جیسون بلیم و اسکات کاتن به عنوان تهیه کننده در این اقتباس از فیلم ترسناک کار کردند.

بخوانید  Call of Duty: Advanced Warfare 2 احتمالاً بازی در حال ساخت اسلج‌همر نیست
تحریریه مجله بازی یک گیمر