آرون تیلور جانسون پس از اینکه از او پرسید آیا نقش جیمز باند را بازی می کند مصاحبه را کوتاه کرد

آرون تیلور جانسون در بسیاری از فیلم‌های مطرح، از جمله Kick-Ass و Avengers: Age of Ultron بازی کرده است و مدتی است که شایعه شده است که نقش جیمز باند بعدی را بازی خواهد کرد. اما به نظر می رسد که تیلور جانسون به طور فزاینده ای از اینکه مردم می پرسند آیا او 007 بعدی خواهد بود عصبانی می شود.

در مصاحبه با آسوشیتدپرس از این بازیگر پرسیده شد که آیا از اینکه درباره شایعات باند پرسیده می شود خسته شده است؟ پس از پرسیدن این سوال، او به شوخی پاسخ داد: آیا از پرسیدن این سوال خسته شده اید؟ این باعث شد که مصاحبه کننده با گفتن “می خواهم بدانم” پاسخ دهد. پس نه. سپس آن دو با هم خندیدند، اما وقتی این کار تمام شد، مصاحبه را کوتاه کرد و با یک جمله ساده ترک کرد: “باشه، خوب بگذران.”

تیلور جانسون در مورد اینکه آیا او باند بعدی ماه گذشته خواهد بود یا نه، ابهام داشت. در مصاحبه قبلی از او همین سوال پرسیده شد و پاسخ داد: من فقط می توانم در مورد چیزهای دیگری که قرار است نشان دهم و بگویم واقعاً صحبت کنم.

برخی از طرفداران هیجان زده هستند که تیلور جانسون به دلیل فیلم Bullet Train در سال 2022 می تواند نقش 007 را بازی کند.

دنیل کریگ جدیدترین بازیگری است که نقش باند را بازی کرده است. او در طول سفر خود پنج فیلم مختلف را کارگردانی کرده است که از سال 2006 با کازینو رویال شروع شده و در سال 2021 با فیلم No Time To Die به پایان می رسد. با مرگ کریگ باند، که طبیعتا فرنچایز بعدی را راه اندازی می کرد، به پایان رسید. بیست و ششمین فیلم جیمز باند هنوز به طور رسمی معرفی نشده است، اما شایعه شده است که این فیلم امسال وارد مرحله تولید می شود.

بخوانید  حجم فایل Zelda: Tears Of The Kingdom بدون توضیح به 16 گیگابایت کاهش یافت

برای اخبار بیشتر درباره فیلم، گالری ما را بررسی کنید که تمام نقدهای یک جمله ای هیدئو کوجیما را شرح می دهد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر