این RPG جدید از سازندگان Persona اکنون تاریخ انتشار دارد

Atlus اعلام کرده است که جدیدترین RPG آن، Metaphor: ReFantazio، در تاریخ 11 اکتبر برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X|S عرضه خواهد شد.

در جریان زنده اخیر، کارگردان Katsura Hashino اظهار داشت که روی عناوین قبلی Atlus مانند Shin Megami Tensei III، Persona 3، Persona 4 و Persona 5 کار کرده است. Shoji Meguro آهنگساز Persona برای انجام موسیقی متن توسط ReFantazio و Nier: Automata هنرمند مفهومی بازگشته است. کدا کازوما به عنوان یک هنرمند مهمان مشارکت می کند.

در حال پخش: استعاره: ReFantazio – تریلر رویال تورنمنت

داستان ReFantazio قهرمان داستان را دنبال می کند که پس از ترور حاکم پادشاهی برای تاج و تخت می جنگد. هر کس، صرف نظر از طبقه اجتماعی، تا زمانی که حمایت مردم را جلب کند، می تواند پادشاه بعدی شود. این پادشاهی مملو از ماشین‌ها و وسایل نقلیه‌ای است که توسط ایکوتو یاماشیتا طراحی شده‌اند که در Neon Genesis Evangelion نیز کار کرده است.

ReFantazio همچنین کهن‌الگوهایی را معرفی می‌کند که شبیه به شخصیت‌ها عمل می‌کنند، زیرا شخصیت‌ها را با کلاس‌های مختلف ارائه می‌کنند. برخی از نمونه ها عبارتند از همه کاره به نام جستجوگر، جادوگر و دزد. شخصیت ها همچنین می توانند به شخصیت های مختلف قهرمان تبدیل شوند و مبارزه کنند.

از نظر ترکیب اکشن بلادرنگ و گیم‌پلی نوبتی، به نظر می‌رسد که می‌توانید با استفاده از تاب شمشیر، به دشمنان، به خصوص دشمن‌های ضعیف، آسیب بزنید. با این حال، اگر با هم تیمی های خود تماس بگیرید، می توانید برای شروع یک نبرد نوبتی برای مقابله با دشمنان سرسخت تر، گروه شوید.

ReFantazio مانند سیستم پیوند اجتماعی Persona، چیزی مشابه به نام سیستم فالوور را پیاده سازی می کند. قهرمان داستان می تواند در طول بازی با افراد مختلفی ملاقات کند و مبارزه در کنار آنها، کهن الگوهای جدیدی را باز می کند.

نسخه کلکسیونی با قیمت 150 دلار برای خرید در دسترس است. استعاره: ReFantazio همچنین عنوان سی و پنجمین سالگرد Atlus از اولین انتشار آن، پسر پازلی برای Game Boy در سال 1989 است.

بخوانید  بررسی 8BitDo Wireless Arcade Fight Stick (Xbox & PC) - Punching Up

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر