انصراف نامزد جنجالی بدترین بازیگر زن در رشته تمشک طلایی 2023

ویلسون افزود که او برای هر گونه آسیبی که ممکن است ایجاد کرده باشد عذرخواهی کرده و قصد دارد محدودیت سنی را برای بازیگران زیر 18 سال از نامزدی برای جایزه تمشک طلایی معرفی کند. ویلسون در حالی که می‌گفت هر کسی می‌تواند اشتباه کند، اضافه کرد که آنها هرگز قصد خراب کردن حرفه کسی را نداشتند، به همین دلیل است که جایزه Redeemer را ایجاد کردند.

حال طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، نام این بازیگر از فهرست نامزدهای چهل و سومین دوره جوایز تمشک طلایی حذف شده است. به گزارش ورایتی، جان ویلسون، رئیس جوایز تمشک طلایی با انتشار بیانیه ای عذرخواهی کرد و اعلام کرد که رایان کیرا آرمسترانگ، بازیگر فیلم Firestarter از فهرست نامزدهای جوایز امسال حذف شده است. این فیلم اقتباسی از رمان استیون کینگ بود که آرمسترانگ نقش اول را بازی کرد.

ویلسون گفت: “گاهی اوقات شما بدون فکر کارهایی را انجام می دهید و سپس برای آن فراخوانی می شوید. این یکی از دلایلی بود که Razzies تشکیل شد.” انتخاب آرمسترانگ 11 ساله به عنوان نامزد یکی از جوایز ما توجه بسیاری را به خود جلب کرد. و نشان دادیم که در مقابل این انتخاب چقدر بی رحم و بی فکر بودیم.»

لیست مدت زیادی است نامزدهای جوایز تمشک طلایی 2023 معرفی شدند، اما در میان نام‌های بزرگی که نامزد بدترین‌های سال شدند، یک نام جنجال‌های زیادی به پا کرده است. رایان کیرا آرمسترانگ بازیگر 12 ساله برای فیلم Firestarter نامزد دریافت جایزه بدترین بازیگر زن شد و همین مشکل باعث انتقاد شدید جوایز تمشک طلایی 2023 شد و بسیاری فکر کردند که این مشکل می تواند به معنای نابودی 12 باشد. زندگی شخصی و حرفه ای کودک یک ساله .

بخوانید  شخصی‌سازی و دشمنان جدید در تریلر بازی Wo Long: Fallen Dynasty

مراسم اهدای جوایز تمشک طلایی 2023 در 11 مارس (20 مارس) یک روز قبل از مراسم اسکار 2023 برگزار می شود و برندگان بدترین آثار سال معرفی خواهند شد.

مدیران جوایز تمشک طلایی عذرخواهی کرده و اعلام کردند که رایان کیرا آرمسترانگ بازیگر فیلم Firestarter از فهرست نهایی جوایز امسال حذف شده است.