ویژگی ترکیب سلاح به بازیکنان این امکان را می دهد که تیغه ها و دسته های همه سلاح ها را با هم ترکیب کنند تا یک سلاح کاملا جدید بسازند.
همانطور که گفته شد، نسخه ی نمایشی Lies of P چیزهای جالبی را در گیم پلی و ساختار خود نوید می دهد. اما سوال اصلی این است که این عناصر چقدر با هم کار می کنند؟ مثلا در حالت گارد معمولی اگر ضربه بخورید نوار سلامتی شما کمی کاهش می یابد. اما، مانند Bloodborne، می توانید با آسیب رساندن به دشمنان، مقداری از نوار سلامتی از دست رفته خود را بازیابی کنید. همچنین ویژگی مشابهی برای دشمنان شما در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال، هنگام ضربه زدن به باس ها، نوار سلامتی آنها را به آرامی تغییر می دهد. در واقع، اگر حملات منظم نداشته باشید و برای مدت طولانی به رئیس مورد نظر آسیب نرسانید، او بخشی از نوار سلامتی خود را بازیابی خواهد کرد.
برای مثال، زمانی که می خواهید وارد هتل کرات شوید، سوفیا، شخصیتی که وظیفه ارتقای پینوکیو را بر عهده دارد، به شما می گوید که فقط انسان ها می توانند وارد شوند. بنابراین، اولین جایی که دراز می کشید و با این سیستم آشنا می شوید، هنگام ورود به مرکز بازی یا هتل کرات است. از نظر گیم پلی، Lies of P یک بازی شبیه به Souls است و در گوشه و کنار این بازی می توانید عناصری از این زیرژانر چالش برانگیز را مشاهده کنید.
از طرفی Fable Arts در نبردها تاثیر بیشتر و موثرتری دارد. سیستم شمشیرزنی و مبارزه به گونه ای است که بازیکنان می توانند با ضربات معمولی و سنگین/شارژ دشمنان را نابود کنند. جدا از ضربات شمشیر و هنرهای قابل اعتماد، پینوکیو می تواند از آرم لژیون خود در نبرد نیز استفاده کند. در واقع دست چپ پینوکیو یک بازوی مکانیکی به نام بازوی لژیون است. در طول بازی با یافتن لوگوهای لژیون جدید می توانید آنها را با یکدیگر مبادله کنید و هر لوگوی لژیون ویژگی ها و مکانیزم خاص خود را دارد.
در نهایت، نظر شما در مورد کاربران یک گیمر در این زمینه چیست؟ آیا بازی دمو Lies of P را امتحان کرده اید؟ بازی Lies of P در 28 سپتامبر (19 شهریور) برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S منتشر شد.